Marathon Only

7 likes

3 likes

#BlackDialsMatter:wink:

7 likes

Gisteren voor het eerst met de Marathon in het super heldere zonlicht gelopen. Man, wat is de afleesbaarheid goed! De combinatie van de mat-zwarte plaat, witte wijzers en goede AR-coating = 0 reflecties :sunglasses:

1 like


Dan zie ik jullie foto’s , gelijk weer gewisseld :see_no_evil:

8 likes

Weekend! :beers:

4 likes

7 likes

4 likes

Vandaag hier ook op een Erika’s … :wink:

2 likes

Lekker hoor :heart_eyes: Staat 'm echt top.
Sinds mijn MN erop zit heb ik 1 dag terug gewisseld naar rubber, maar die hele vibe van de MN staat gewoon te goed bij de SAR.

1 like

Ik draag hem zelf vaker op de standaard rubberen band, maar ben het met je eens; de MN staat hem top!

3 likes

Erg fotogeniek :slight_smile:

7 likes

Een paar Bartons voor op de SAR besteld. Denk dat de originele rubber band het beste blijft, maar de grijze vind ik wel leuk voor de zomer

7 likes

Vanmiddag een zwarte Navigator om de pols gehad, met een zwart/grijze Marathon nato.
Oef, dat was hélemaal niet gek! :heart_eyes:

Iemand die zo’n ding heeft en mij kan vertellen of de ‘pinnen’ ook uitneembaar zijn? Er staat op de site dat ze fixed zijn, maar de lugs zijn doorboord. Dat doet vermoeden dat ze er toch af zouden moeten kunnen en dat zou mooi zijn; dan kan ik er ook een Erika’s aanknopen!

Ik denk er nl over om een Navigator (de oude, plexi) erbij te nemen, omdat het kan. :sunglasses:

Waarbij? Bij deze natuurlijk …

:wink:

4 likes

Ik heb 'm niet, maar wel eens overwogen en ik had toen dezelfde vraag. Ik kwam dit tegen op Watchuseek:

Het zou dus kunnen, maar gezien de plastic kast lijkt het me wel risicovol. Scheelt wel dat je maar een paar mm ruimte nodig hebt om de MN tussendoor te schuiven, dus de pin hoeft er niet helemaal uit.

1 like

Thanks @TiBrew!

Kunsstof? Grappig, dat was me vanmiddag niet eens opgevallen en dat zou ook niet direct bij me opkomen. Weer wat geleerd.

Vwb. de pinnen, ik zat zelf meer te denken aan doorknippen van de standaard ‘fixed pins’ en er tussenuit frutselen. Omdat de lugs voorzien zijn van doorgeboorde gaatjes moet het daarna mogelijk zijn een normale pushpin te gebruiken. In theorie zou dat mogelijk moeten zijn.

1 like

Oeh, dat is wel slim!
Zouden de gaatjes dan niet te groot zijn voor de dunnere geveerde delen van de normale pushpin? Gezien de vaste pin die er in zit een constante diameter zou hebben (Ik heb de Navigator niet in het echt gezien, dus geen idee hoe groot die gaatjes zijn/hoe dik de vaste pin is).

1 like

Goeie vraag! Ik heb er eigenlijk niet op gelet vanmiddag. Meten is weten, dus ik moet er nog even eentje in handen krijgen voordat ik zelf de trekker overhaal …

1 like

Ik heb destijds een gemodde navigator via ebay gekocht. Heeft nu standaard quick release springbars. Lugholes zijn wel relatief groter, dus denk dat fat springbars van seiko beter passen (nu veel speling).

Baal klein beetje dat ik op ebay te laat was voor stalen adanac navigator.

2 likes

5 likes