Marathon Only

@deHoutzager Fijn dat de Arctic binnen het forum is gebleven. Veel draagplezier👍

1 like

6 likes

Nog steeds blij dat jullie plaatjes en verhalen me hebben gewezen op dit mooie merk :sunglasses:

10 likes

:+1:

5 likes

Fraaie aanwinst!
In deze donkere uitvoering, met de groene band, lekker stealthy … veel draagplezier! :ok_hand:

Nu maar hopen op een witte kerst! :snowman_with_snow:
Van harte & veel draaplezier. Mooie aanwinst.

@TiBrew, ik denk dat ik toch ook de stalen band maar weer eens ga proberen. Ziet er toch wel lekker uit op jouw foto’s!

4 likes

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik in eerste instantie nog wel wat twijfels had over de stalen band, maar ik ben er sindsdien toch positiever over geworden en ben er nu erg blij mee. De prijs vind ik nog steeds te stevig, maar wellicht kan je nog een kortingsactie pakken met de feestdagen straks.

2 likes

Ik heb zelf m’n MSAR weer een aantal dagen op rubber. Echt bizar, ik mis mijn bracelet eigenlijk wel :shushing_face: hij klinkt best gammel, maar draagt toch eigenlijk best lekker! Dat terwijl ik een soort van verliefd was op rubber…

Voorlopig hier de MSAR op rubber en de SAR op elastiek :grin:

9 likes

Als er iemand in de markt is voor een nieuwe GSAR. Besluit dit jaar! Windy City Collectors laat doorschemeren dat er in januari een prijsverhoging komt. De GSAR gaat van 1300 usd naar 1500 usd.

1 like

Pff dat is aanzienlijk! Blackfriday deals in de gaten houden dus! Normaliter doet marathon daaraan mee.

Zeker fors… WCC vermoed hogere productiekosten. Er wordt ook gesuggereerd dat overheidscontracten misschien opdrogen nu de oorlog in Afghanistan is afgelopen. :man_shrugging:t2:

NA . gekocht om te gebruiken! ik is blij.
Large Sar, even getwijfeld. ivm diepte effect plaat . maar in het echt Precies goed

6 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst. :+1:

Veel draagplezier en ben benieuwd naar de gebruiksfoto’s.

1 like

3 likes

4 likes

Veel plezier van je nieuwe aanwinst. Gaat er mee gedoken worden? :diving_mask:

1 like

afbeelding

Passende nagellak erbij! Mooi!

1 like

Je zou 'm ook om je been kunnen dragen, die is zo slank :yum:

1 like

Was eigelijk op zoek naar plaatje met vergelijking lume van seiko en die van Marathon’s maraglo. Vond deze ook wel leuk (met een stukje maraglo op de bezel).

Als je deze proef doet met een 12,5 jaar oude tritium GSAR krijg je wel een ander beeld :laughing:

1 like