Zo de lume op de hamilton valt echt heel erg tegen. Ze zijn zelfs vergeten de 3 te schilderen (is vast dial ontwerp maar toch)
Ik vond overigens tussen mijn ex-gsar en de msar quartz al enig verschil zitten qua helderheid van het tritium. Vroeg mij af of dat misschien te maken had met de “diepte” vd kast (auto paar mm dieper). Of gaat het alleen om de leeftijd vd buisjes? Iemand ervaring mee?
Zat beetje te gluren naar anthracite versie met bijpassende stalen band.
Die combi promoot Marathon nu in de VS. Helaas niet op de EU site.
Maar nu ik zie hoe een gebruikte er uit ziet….
Oef, die bracelet! Dat kan echt niet Marathon…
Ze hadden toch zoveel jaar gedaan om een bijpassende bracelet met perfecte coating te creëren? Of ik ben in de war.
Ik moet zeggen, ik vind de zwarte dial wel mooier staan bij antraciet. Witte dial vind ik beter passen bij staal.
Hmmm, verklaard het wel een beetje. Een coating blijft nu eenmaal kwetsbaarder dan uncoated stainless steel. Toch vind ik het jammer dat ze niet een “magische coating” hebben kunnen maken
Stephan of mogelijke andere geïnteresseerden, ik zag een gsar uit 2004 (met ronde indices) op chrono. Ik weet niet of ik een link mag plaatsen dus noem het even zo.
Wilson watch works biedt deze mod nu aan. Deed hij al voor left hand conversies, stralen en verwisselen datumschijf. Vind zelf de combi van zwarte datumschijf bij de anthracite ook
Staat nog steeds op mijn wishlist, de oude. Dus met plexi. Bijna niet meer nieuw te krijgen voor een normale prijs.
Dank voor de tip!
Ik zit te dubben toch weer een stalen band bij de TSAR bij te kopen, nu is misschien het moment. Hoewel? Ik zie alleen een gratis muts en die heb ik al liggen …