Marathon Only

Zo de lume op de hamilton valt echt heel erg tegen. Ze zijn zelfs vergeten de 3 te schilderen (is vast dial ontwerp maar toch) :stuck_out_tongue:

Ik vond overigens tussen mijn ex-gsar en de msar quartz al enig verschil zitten qua helderheid van het tritium. Vroeg mij af of dat misschien te maken had met de “diepte” vd kast (auto paar mm dieper). Of gaat het alleen om de leeftijd vd buisjes? Iemand ervaring mee?

1 like

Zal leeftijd van de buisjes zijn.

Links is maple leaf uit 2009, midden de arctic MSAR uit 2020 en recht de navigator (ouderdom niet bekend)

image

3 likes

Iemand heeft het gedaan. Een arctic dial in een anthracite GSAR gestopt :smirk:

Zat beetje te gluren naar anthracite versie met bijpassende stalen band.
Die combi promoot Marathon nu in de VS. Helaas niet op de EU site.
Maar nu ik zie hoe een gebruikte er uit ziet…. :grimacing:

1 like

Valt een beetje tegen voor een bandje van bijna 400 euro’s,
Zat er wel aan te denken maar laat hem lekker op rubber.

Die band is een beetje teleurstellend inderdaad.

Anyway… vandaag om de pols.

7 likes

Zelfs de kat vind hem mooi.

8 likes

Oef, die bracelet! Dat kan echt niet Marathon…
Ze hadden toch zoveel jaar gedaan om een bijpassende bracelet met perfecte coating te creëren? Of ik ben in de war.

Ik moet zeggen, ik vind de zwarte dial wel mooier staan bij antraciet. Witte dial vind ik beter passen bij staal.

Eigenaar van bracelet gaf aan het te dragen bij stevig onderhoudswerkzaamheden. Dus dit is niet van deskdiving…

Hmmm, verklaard het wel een beetje. Een coating blijft nu eenmaal kwetsbaarder dan uncoated stainless steel. Toch vind ik het jammer dat ze niet een “magische coating” hebben kunnen maken :frowning:

Stephan of mogelijke andere geïnteresseerden, ik zag een gsar uit 2004 (met ronde indices) op chrono. Ik weet niet of ik een link mag plaatsen dus noem het even zo.

In blauwe deel staat ook nog een SAR uit 2005. Die upt hem net met +25 vraagprijs. :smirk: Moet nog wel een beurt hebben en evt nieuwe bezel.

Op chrono24 staat ook een red maple leaf. :maple_leaf:

1 like

Uitprobeersel op een bond strap.
Kan ie best hebben toch ?

5 likes

:+1:

Polletje

• Arctic
  • Anthracite
  • Anthracite Arctic

0 stemmers

Gezien op facebook… :laughing:

Wilson watch works biedt deze mod nu aan. Deed hij al voor left hand conversies, stralen en verwisselen datumschijf. Vind zelf de combi van zwarte datumschijf bij de anthracite ook :ok_hand:

2 likes

Bandenswapper !

1 like

Black Friday alert… -20% is er weer.
NB gedoe op de eu site. Pas bij checkout zichtbaar.
Niet op de zwarte bracelet :thinking:

3 likes

Staat nog steeds op mijn wishlist, de oude. Dus met plexi. Bijna niet meer nieuw te krijgen voor een normale prijs.

Dank voor de tip!
Ik zit te dubben toch weer een stalen band bij de TSAR bij te kopen, nu is misschien het moment. Hoewel? Ik zie alleen een gratis muts en die heb ik al liggen … :wink:

Moet ik nog een stap verder?

Ben bang van niet. Gok dat bracelets zonder korting zijn. :man_shrugging:

1 like

Thanks, dan pas ik.
Op zich een mooie stevige band, maar ik vind 300 een tikje te hoog. :wink:

Al een maand niks anders gedragen, wat een heerlijk horloge.

5 likes

Post 900 - een wachtfoto

Muziekje er bij…

2 likes