Marathon Only

Anyone???

1 like

Een eerste hydromod met aangepaste gpq dial van Wildon Watch Worsks in the VS. Best vet. Alleen kroon is ielig en afwerking markers kan beter. Sandwich dial zou ook leuk zijn denk ik.

3 likes

9 likes

Nice :+1:
Ik heb laatst eens een Casio W-800H gehydromod en kreeg ook al het idee dat een hydromod van een SAR best wel tof zou zijn i.c.m die diepe plaat. High torque quartz lijkt me ook een prima combi met een hydromod.
Maar de SAR is me toch wel een stuk te kostbaar om mee te gaan kloten :sweat_smile:

Ik heb de Msar 36 Arctic al op staal, geweldig horloge! Nu incomming: de Msar 36 black dial op de rubber band via de EU website!

afbeelding

6 likes

Lekker bezig! :+1:

1 like

Lekker!
Ben benieuwd welke je vaker gaat dragen, de witte of de zwarte … :wink:

1 like

Ik heb de zwarte al een keer gehad en die is toen naar @Rolexander gegaan. Toch wel spijt van en dat kan de Arctic niet wegnemen… dus ik ben ook benieuwd welke het gaat “winnen”, al denk ik dat ik het wel weet…

1 like

Ik ook, … :partying_face:
#BlackDialsMatter

:beers:

3 likes

Nog steeds blij mee !
En die vanille geur van het bandje hè :wink:

2 likes

Het zal aan mij liggen, maar die geur komt pas echt prominent naar voren als ik 'm een paar dagen wegleg. Bij het dragen valt het me nauwelijks op.

Misschien stink ik zelf wel, vanilla scented en valt het me daarom niet op. Dat zou overigens ook verklaren waarom mijn buurvrouw, groot liefhebster van puddinkjes, telkens zo dicht bij komt staan. Anderhalve meter jongedame! Jaja, zo aantrekkelijk is ze niet … :wink:

Ik ook :sunglasses: :grinning_face_with_smiling_eyes:

De “rare” kleur komt door de gezellige kerstverlichting :christmas_tree:

3 likes

:rofl: :see_no_evil:

Ik ook…. :ok_hand:

6 likes


Ik heb een vermoeden :grimacing:

3 likes

Is dit de nieuwe #MeToo beweging?

1 like

8 likes

Nice :ok_hand:

Nieuwe versie van de MN zie ik.

1 like

Een keer een perlon er op gezet. Draagt heel comfortabel

6 likes

En hij is binnen!! Gelijk op de stalen band gezet, wat heb ik ‘m gemist met de zwarte dial zeg!

Samen met de Arctic:

8 likes