Marathon Only

Vond je al zo stil. In vergelijking met het Astron only draadje. Overloper! :scream::sob:

Aantrekkelijke advertentie hoor… Het is dat ik geen horlogerhoarder wil zijn/blijven. De SAR eerder kunnen weerstaan.:partying_face:

dat gezegd hebbende mocht iemand van Antrachite GSAR af voor mooie prijs… :innocent:

1 like

Haha, mooie reactie.
Dank je wel! :sunglasses:

1 like

Ik mis mijn MSAR :thinking: iemand nog een automaat liggen die er afscheid van wilt nemen? :sunglasses:

2 likes

Kijk @junior je weet wat er gaat gebeuren. :joy:

2 likes

Precies, dat :stuck_out_tongue:
Man, de “nieuwe” prijzen vd Marathon horloges zijn pittig. Dat wordt niet “even snel een nieuwe kopen”.

In de werkplaatst ook helemaal thuis

2 likes

Op automaten nu 10% korting, als je inschrijft op nieuwsbrief 10% extra korting :wink:

1 like

Is me al eens overkomen hè!
Ik had voor mijn TSAR al een TSAR en toen kreeg ik ook een soort van heimwee. Komt omdat de (T)SAR gewoon een bijzonder horloge is en héél erg draagbaar. MN bandjessl#t bovendien …

Ik sluit zeker niet uit dat ik over een jaar ofzo weer terugkom. :wink:

3 likes

Ben je er ook nog mee gaan vliegen? Of is de kaart voor de fun? Het is een redelijk recente, volgens mij?

Blijft een leuk ding, die TSAR. Ik heb er ook al een paar keer naar gekeken, maar ik merk in z’n algemeenheid dat ik steeds meer neig naar kleinere/dunnere horloges en ben bang dat ik er daarom spijt van ga krijgen.

9 likes

Dun worden de SAR’s niet echt, kleiner wel. De medium SAR heeft diameter van 36mm, hoogte/dikte van 13mm en 43mm lug to lug.

Yep, met Easyjet naar Londen. :wink:

Dat dus. Ik heb een printje gemaakt van openflightmaps.org, die zijn denk ik wel recent. Het printje gebruik ik wel vaker als ondergrond.

Hij oogt op foto’s groter dan 'ie in werkelijkheid draagt. Komt doordat de wijzerplaat wat dieper ligt. Inderdaad een leuk ding, bijzonder.

Ik kan het beamen, 41mm draagt prima, korte lugs. Ik moet zeggen dat ik qua draagcomfort helemaal voor de MSAR ben gegaan (tot ik die dus ook weg deed :laughing:) , mijn polsen zijn wat minder breed en ik vind al gauw iets “niet lekker” zitten. Maar een MSAR gaat zeker terug komen :sunglasses:

2 likes

Even voor de foto de ietwat te stugge zulu strap er op… :partying_face:

4 likes

X post

6 likes

Ik kom terug naar de Marathon-familie… en ga ook niet meer weg :smiling_face_with_three_hearts: :joy: Foto volgt

6 likes

Wat een foto :heart_eyes: heel erg vet

1 like

Welkom terug! :wink:

Waar ken ik deze uitspraak toch van, oh wacht … van mijzelf. :see_no_evil:

1 like

:partying_face:Welkom terug.