Marathon Only

Dat is mooi!! Viel zeker nog binnen de garantie? Mijn SAR komt uit 2005, dus naar alle waarschijnlijkheid geen garantie meer :grin:

2 likes

Randje garantie denk ik :joy:

Mocht er nog iemand een maple leaf GSAR willen.
Zo te zien mooi exemplaar in Duitsland

2 likes

Ik heb net een MSAR gekocht, ik ben bang dat op dit moment mijn schappelijke bod niet zo schappelijk is :face_with_hand_over_mouth:

Dank voor de tip.

1 like

Al eens eerder gepost, gewoon een lekker kiekje van een fraaie TSAR … :sunglasses:

8 likes

:wink::+1:t2:

7 likes

Steel navigator in NL, zocht jij niet zoiets @Stephannl?

Ik doe ook mee @junior @Elmarvanh

7 likes

:grin::+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

6 likes

Heb 'm gezien. In Maastricht. Naar mijn smaak iets teveel onder handen genomen in Zwitserland. Alles vernieuwd, met toevoeging datumvenster :sob:

Op chrono24 staat een hageltje nieuwe NOS Adanac navigator. Slechts 1949 euro… Plus verzenkosten en btw :scream:

Edit: op ebay staan twee Adanac navigators… alleen Quartz vervangen door eta2824 en bij 1 de vaste lugs er uit geboord (met spoor van een ongelukje). En dan nog rustig 1100 vragen.

Moest in een lade zoeken…

Geloof wel van het verkeerde merk… En bot.

6 likes

Het is inderdaad wat je zoekt, zo authentiek mogelijk begrijp ik. Het datum-venster begrijp ik ook niet. Als je een beetje tussen die papieren kijkt (op de foto) dan lijkt het “op advies van…” maar zoiets zou Marathon toch niet adviseren? :confused:
Die van Chrono is erg mooi,… moet je dan wel een rib voor afstaan :cold_sweat:

Ik heb de kunststof navigator met drilled out lugs en weggepeuterde verf. Maar ging me ook om een zo’n goedkoop mogelijk exemplaar. Bij zo’n (dure) stalen oude ben ik toch wel meer een purist blijkbaar. Dat is ook de reden waarom ik de wijzerplaat van mijn maple leaf niet laat vervangen.
Anyway, moest maar geduldig op de nieuwe stalen reissue wachten… die moet ooit komen.

Same here :sweat_smile:

6 likes


Zonder mes, want ik doe het horloge niet af :laughing:

10 likes

:joy:

Ik doe 'm juist niet meer om! :sunglasses:

Ik heb nog een (lege) pols over… daar past 'ie wel om denk ik :laughing:

1 like

:sunglasses:

5 likes

6 likes

Okay, wie van jullie? Of kunnen we binnenkort een nieuw lid in dit obscure only topic welkom heten?

1 like