Marathon Only

Dus we kunnen hier uit concluderen dat de msar quartz daadwerkelijk 1.5mm dunner is. Ik ben benieuwd of de extra hoogte aan de kast ligt of dat het allemaal in de bezel zit :thinking: Als het te vergelijken is met de gsar dan denk ik de bezel.
Edit: de caseback misschien ook? gsar raakt met kastpoten niet het oppervlak, msar wel

1 like

:scream: de MSAR quartz…

Lugs lopen beetje door, als ik die mee meet kom ik op 12,1/12,2 mm

De GSAR…

2 likes

Interessant. Als ik mijn waardes vergelijk met jouw ijsstok-rolmaat-methode en digitale schuifmaat,… snap ik meteen dat marathon ook maar wat op z’n site en spec-sheets zet :rofl:

1 like

Ik trek de voorlopige conclusie dat mijn ijsstok 0,3 mm afwijking opleverde. Zowel bij GSAR als bij MSAR. Kan het nog uitmaken bij automaten of er een eta of sellita in hangt?

7 likes

Hallo allemaal,

Vraagje: ik wil mijn Marathon SAR naar Marathon in Zwitserland sturen voor een service beurt en een nieuwe bezel. Weet iemand of ik dan rekening moet houden met invoerkosten, heffingen oid?

Groet Elmar
:anchor::watch::anchor:

7 likes

Op een perlon gezet, toch wat comfortabeler met het warme weer. Ook nog even opgemeten: de msar quartz is 12mm dik

2 likes

Marathon mailt je volgens mij instructies met wat je wel en wat je niet op de papieren moet zetten. Luistert nogal nauw geloof ik

1 like


Vanochtend buiten. Tritium lijkt wel te gloeien. Ik weet dat het niet “oplaad” zoals alle lume-varianten, maar reageert het met (zon)licht?

3 likes

5 likes

Cool die strap zo, mag ik vragen waar je die hebt besteld? Ik heb dezelfde dikke JSAR namelijk :pray:

1 like

:smirk: Dit is de iets minder dikke GSAR…

… op een Ukraine 2-piece MN strap.
Kleine financiele aderlating, maar 100% van de baten gaat naar hulp aan gevluchte Oekraïners.

Dus een soort Giro 555 storting met als dank een strap. Oh, en kans op een Doxa.

https://erikasoriginals.com/mn-straps/ukraine.php

2 likes

Gaaf, ik vind de kleur keuze van deze strap erg goed gelukt!

Helaas geen 18mm… als @junior z’n TSAR nu eens voor een schappelijke prijs weg doet, is dat probleem ook opgelost :laughing: Beetje vrijpostig antwoord, no offense :angel:

1 like

Ik had 'm ook graag gehad voor de Arctic MSAR.

Wacht jij ook al op de bonusknaller van @junior?
:joy:

1 like

Haha :rofl: “ook al”… straks krijgt hij nog door dat er stiekem veel interesse is, moeten we nog langer wachten :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben heel erg van de problemen oplossen! :wink:

Als jij of andere geïnteresseerden me even via PB laat weten wat je schappelijk zou vinden voor een TSAR. Wie weet! Het is halen en brengen hè. Oh enne de mijnes is er een die in prachtige staat is, compleet en tweedehands nergens te krijgen … jaja, ik heb mijn verkooppraatje wel klaar hoor. :partying_face:

Wil je er dan ook Airmiles bij hebben?
:upside_down_face:

1 like

@junior , hoeveel tsar’s heb jij inmiddels wel niet gehad? :grin:

Twee! Valt mee toch?
Jij … ûh de TSAR, een Jumbo enne wat heb je nu eigenlijk? :joy::joy::joy:

1 like

Hahaha, ok, ok…2 valt idd reuze mee. Ik heb idd jouw Tsar gehad een Jsar en nu de SAR.

:grin::watch::ok_hand:t2:

1 like

ik heb alleen verzendkosten /heen betaald.

2 likes