Marathon Only

Hangt ook van vorm van de pols af (platte bovenkant of rond).

Vraag me af of dit een Marathon 44mm kast en bezel is. Of een kopie. vooral de bezel en bezelinser tlijken spot on (behalve wat twijfel bij zij aanblik). Bij de kast mee twijfel 44mm ipv 46mm voor JDD en JSAR en heen drilled lugs. Op de website staat nu voor een habbekrats een quartz.

Antwoprd: schaamteloze kopie. Marathon Watch heeft geen telatie met Dugena. En volgens de vicepresident lijkt dit een poging om de SAR uitstraling te kopiëren.

3 likes

… een hommage!
Zo heet dat hier.
:joy:

3 likes

Omelette du hommage
UY5A8nS

1 like

7 likes

6 likes

7 likes

Paar dagen op vakantie met gezin. G-Shock en MSAR in watchroll mee. Op vakantie bleek die watchroll ontvindbaar. Bagage paar keer door gegaan, auto doorzocht. Eenmaal terug thuis op ‘logische’ plekken gekeken. Nergens. Hoe dan?

Had ik al verteld dat ik een grote korte broek met van die extra steekzakken heb? Lag inmiddels bij de was,met allr zakken leeggehaald. Op één steekzak na… :grimacing:

7 likes

Adrenaline peil inmiddels weer op een aanvaardbaar nivo ?

4 likes

Ja, en blij dat ik airco heb om weer af te koelen :sweat_smile:

4 likes

:relieved:

Gelukkig mee terug gekomen van de reis! Wasmachine hadden beide horloges nog wel overleefd :smiley:

3 likes

2 likes

Wat vinden jullie van deze saffieren 12-uurs bezel voor de GSAR?

edit: moet mezelf inhouden om een (low ball) bod te doen op MP :wink:

2 likes

Gaaf hebbedingetje, geeft je horloge meteen een andere smoel.

Voor duidelijkheid, op de welbekende antraciet GSAR. Niet op de bezel. Die is in de VS te koop (hoewel verkoper alleen CONUS zegt te verzenden)

In dat geval zeg ik: je kan nooit genoeg veldhorloges hebben I guess :sweat_smile:

1 like

Ik wil afbouwen!!! :sob::grimacing:

2 likes

Stoppen met je verslaving is voor mensen zonder doorzettingsvermogen!!!