Marathon Only

Ehm. Ik ben even niet aangesloten. Wat bedoel je? Dit ís toch gewoon een Search & Rescue met tritium? :face_with_monocle:

:wink:

Van harte @anon50762135!

1 like

Mja ik denk dat @Stephannl een kwinkslag maakt naar het formaat van mijn 36mm uitvoering en mij een maatje groter probeert te duwen, want volgens mij wordt de 41mm ‘officieel’ als TSAR aangeduid.

@blain hoe zit dat ook alweer?

1 like

Klopt. De damesversie :wink: …‘WW194027’ wordt verkocht als “Search & Rescue Diver’s Quartz Medium”. Maar qua specs verder volgens mij wel gelijk, dus ook Tritium enzo.

Precies. Dan heb ik de goeie. :sunglasses:

2 likes

:rofl: :joy:

1 like

Prima maatje voor als je niets te compenseren hebt

2 likes

Nee, gewoon een foutje. Bedoelde medium. (Was op verkeerde been gezet door de advertentie)
image

Ah helder.

Maar dan snap ik nog steeds

niet.

Wat moet ik met twee van die dingen? :joy:

1 like

Ik zou de TSAR trouwens best wel weer terug willen hebben. Was een geweldig fijn grab & go horloge, op een Erika’s ook nog eens heel fraai. Vond ik. :wink:

De 36mm is mij te klein, …

Exact. :wink:

2 likes

Hou eens op nu wil ik ook zo’n Erika. :joy: Gelukkig zijn die er niet in 18mm. :sunglasses:

1 like

Weet ik veel wat er nu in je collectie zit…
Houd ik niet helemaal bij. :laughing:

2 dezelfde lijkt me inderdaad overdadig.

Gelukkig? Jammer! :wink:

3 likes

Haha, dat was mijn eigen foto die ik hier plaatste. Vond je het niet verdacht dat de tijd bijna goed stond en de datum helemaal? :wink:

1 like

Verkoelingsfoto…

2 likes

Jullie hebben helemaal gelijk, Thanks voor de scherpte! ik heb(met goedkeuring) de advertentie grotendeels overgenomen van degene waar ik de Marathon van gekocht heb. Ik heb zojuist per pb nog even aangegeven bij het forumlid waarvoor hij gereserveerd is dat het om de medium versie van 36mm gaat(staat wel in de advertentie maar toch).

1 like

Ik zou er een icepack (of hoe heet zo’n fris ding?) bij nemen… :snowflake:

Prima actie.
Hoewel ik verwacht dat koper er zich wel in verdiept heeft, inclusief de prijzen :slightly_smiling_face:

1 like

Die ga ik kopen voor in mijn kussen. Wat ishet vies warm in huis.

1 like

X post

1 like