Marathon Only

Zowel de JSAR als JDD gehad

4 likes

Beide toch weer weggedaan?

1 like

Stom, stom, stom, ik wilde van alles proberen en dat is inmiddels gebeurd dus nu weet ik wat ik hebben wil, in elk geval de JDD weer.

1 like

is on sale, in ieder geval de IDF versie

Uiteindelijk wil je toch een R̶o̶l̶e̶x̶ Marathon.

cc @junior :joy:

2 likes

Ik heb de gsar (41) en msar (36) en heb niet zo’n dikke pols, vind ik zelf. Beide dragen goed en vallen qua kastpoten ruim binnen de pols. Qua comfort is de 36 zeker een winner, dikke jassen met mouwen kunnen er gewoon overheen. Dat vind ik met de 41mm vervelender, ik denk ook door het typische hoge, hoekige ontwerp vd marathon. Dat betekend overigens niet dat de 41 te groot is, qua formaat is het meer “main stream” dan de 36, bij gebrek aan een beter woord :slight_smile:

1 like

9 likes

6 likes

6 likes

7 likes

#issiedan! Met dank aan @nielszonderhond

12 likes

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Bescheiden maatje ook :laughing:

1 like

Ziet er goed uit @Miez !!

1 like

7 likes


Niet de mooiste foto, maar het is zo stil hier :see_no_evil:

6 likes

Laatste weken in een horloge luwe periode beland. Geen idee waarom. Daarom ook minder hier aanwezig en minder horlogefoto’s….

En dan toch benieuwd naar de black friday aanbieding van Marathon.
Maar dat zal weer 20% zijn… das niet zo bijzonder meer gezien voorgaande acties (op bepaalde modellen dat dan weer wel).

Ook lekker toch? Tijd voor andere dingen :slight_smile: Ik post wel af en toe een foto om te kijken of je niet al je Marathon horloges hebt weggedaan :stuck_out_tongue:

Ik ook,… misschien kunnen ze de anthracite bracelet even in de aanbieding doen… wishful thinking?

1 like

You were right. Met dat voorspellende vermogen de vraag, komt er ook nog een soort strap/bracelet sale aan?

7 likes

5 likes