Marathon Only

11 likes

Oi deze had ik even gemist. :+1:

Sind wanneer heb je die?

Al eventjes maar was een oefen project voor me. Service aan het 2824 uurwerk en de lume in de bezel ‘gemaakt’.

Zo was em :blush:

4 likes

Leuk project :+1:
Is een mooie versie met een wat rustigere wijzerplaat.

1 like

3 likes

Nieuwe navigator op komst?

One of the most notable watches that Marathon has ever produced is the Navigator, it was created in 1986 to meet the needs of USAF aviators.

Over the years the watch case switched from stainless steel to composite fibershel. Why? To save the US government money; defense budgets are taxpayer-funded. But in the very near future it’s probable we’ll see the return of a stainless steel Navigator, and this time, with a raised bezel that makes it easy for aviators wearing flight gloves to grip, a design feature that Marathon utilizes on SAR

2 likes

Eindelijk, wachten we al jaren op. Ben benieuwd naar de raised bezel.

Marathon heeft een aanbieding nu: 10% op alle SAR modellen en een gratis GPQ.

2 likes

Als iemand van die GPQ afwil en daarmee paar euro extra korting. Stuur even een PM. Zou een GPQ wel leuk vinden.

2 likes

Ik mag hier ook eindelijk posten!

Dan maar meteen met een actiefoto.

9 likes

Welkom in het draadje. Veel draagplezier!

1 like

10 likes

Wat zijn jullie ervaringen met Marathon op een Nato-strap? Mijn gedachten gaan uit naar een 41 mm diver, waarschijnlijk de Arctic.

In dit tempo komt er nooit een deel II van dit topic….

Slava Ukraini

6 likes

Ik draag meestal de metalen band of een perlon. Met een nato strap heb ik weleens geprobeerd maar dan wordt het geheel wat te dik. Ik heb de msar.

1 like

Volgens mij is de vraagsteller al weer weg van forum….

3 likes

4 likes

Late reactie maar is jouw hand nou zo groot of is dit een miniatuur-Marathon?

Ik heb er zelf geen maar wel een mooi topic dit!

5 likes

Vette selfie Stephan! :smiley:

1 like