Mooi in de zon
Zo’n afwijking heb ik dan ook wel weer.
Overigens heb ik een theorie. Normaliter als je op EU site een GSAR besteld komt het van uit Italië (kan iemand dat bevestigen?).
De navigator komt nu rechtstreeks uit de fabrieks voorraad in Zwitserland. Vandaar de VAT opslag.
Dat dacht ik ook @Stephannl
Als ik het mij goed herinner kwamen m’n laatste marathon bandjes inderdaad uit talie…
Lukte met bovenstaande foto’s niet om horloge en de zandhagedis tegelijk scherp te krijgen. Had ik maar Photoshop skulls…. Op houtje touwtje methode is dit het.
Leuke beestjes, bijzonder knap dat die foto gelukt is ze zijn erg schuw
Haha, ik dacht exact hetzelfde! Of de foto is genomen in zijn terrarium thuis 
de behoefte aan zon was groter was dan de angst voor mensen.
Ik mag ook meedoen en genieten (sinds afgelopen maandag). Ik vind deze Navigator echt super. Licht en draagt comfortabel op de standaard Nato band. Heb er ook een leren Defstan band bijgekregen en ga deze binnenkort ook proberen. Misschien ga ik me in de toekomst wagen aan een MN strap ;-).
En de uitlijning van de seconde wijzer kan zich meten met mijn voormalige Grand Seiko SBGN. Echt top.
Tip: Kijk ook eens naar Steward voor bandjes.
En veel plezier met je Navigator, hij is echt fijn!
Mooie banden. Goede tip
Inmiddels staat de SSNAV-D gewoon voor 830 euro op de Marathon site. Ik heb er toch nog even een email aan gewaagd.
Onbegrijpelijk. Dan merk je dat ze de consumentenmarkt toch nog niet echt gewend zijn. Ben benieuwd naar de reactie.
Alles Luminova zo te zien