Marathon Only

Tip: Kijk ook eens naar Steward voor bandjes.

En veel plezier met je Navigator, hij is echt fijn!

1 like

Mooie banden. Goede tip

1 like

Lang weekend hiken/wild kamperen met de msar.

5 likes

Inmiddels staat de SSNAV-D gewoon voor 830 euro op de Marathon site. Ik heb er toch nog even een email aan gewaagd.

2 likes

Onbegrijpelijk. Dan merk je dat ze de consumentenmarkt toch nog niet echt gewend zijn. Ben benieuwd naar de reactie.

Hier een voorouder

7 likes

Alles Luminova zo te zien :+1:t2:

1 like

9 likes

Nee toch niet, hij is uit 1990 dus origineel met tritium nog, op de wijzerplaat werkt het niet meer :grinning: helaas, en ik heb de wijzers vervangen en die zijn nu wel Luminova.

1 like

De arctic, ook perfect in de zomer.

2 likes

OMG

Limited Red Maple Leaf Anthracite GSAR komt er aan.

Aankondiging

1 like

Cool, bedankt voor het delen! Nu moet je wel Stephan :smiley:

1 like

Ja, Nee, Ja, Nee…. Dat is zo’n beetje dialoog tussen mijn hart en verstand. Als ie nou dezelfde prijs zou hebben als de originele destijds :laughing:

1 like

De Marathon van Garand Thumb. (Mochten jullie die kennen).

4 likes

Wie? Mooi ouder model met bijzonder bezelinsert aging…

Zelf deze om (zonder extra NATO flap :scissors:)

3 likes

Msar arctic in de polar night

4 likes

Vannacht met de midnight sun :first_quarter_moon_with_face: :sunny:

4 likes

Als voormalig SAR eigenaar die het ding dag en nacht vokomen had afgedragen, en huidige Damasko drager, ben ik natuurlijk geintereseerd in de nieuwe Steel Navigator.
Wat vinden de nieuwe eigenaren van het ding? En is het echt waterdicht met dat batterijluikje?
De prijs is me overigens een raadsel: eerst 830, toen weer meer want men kon de vraag niet aan, daarna moet het (getuige commentaar hierboven) weer naar 830 zijn gegaan, en op dit moment zegt de marathon site weer 960.
En istie het eigenlijk wel waard? Dat is natuurlijk persoonlijk, en als je em in 7 jaar versleten draagt, dan zeker wel. Maar niet als de bezel losraakt, hij gaat lekken, het 12u luminova knopje uit de bezel valt etc.
(Ps, ik heb de vraag over de prijs natuurlijk ook bij Marathon zelf uitgezet…)

Ik vind het een fijn horloge, maar 960 vind ik echt absurd. Via AD in VS of Canada bestellen ben je met btw en invoerkosten vaak goedkoper uit. Tenzij de prijs in vs ook omhoog is gegaan.

Tot nu toe hoor ik weinig klachten. Alleen 1 exemplaar met uitvallende tritium pip, en ik zie foto’s voorbijkomen van de navigator in het zwembad. Ik waag het er niet op, maar het schijnt te kunnen.

Hoe het ding er na 7 jaar uit ziet hangt natuurlijk van de eigenaar af. Kan het niet staven maar heb de indruk dat er bij de SAR vaker klachten zijn over bezels en uitvallende verf dan vroeger. Of dit ook bij navigator zal zijn :man_shrugging:t2:

Ben benieuwd. Ik gok als antwoord “taxes”.
Zoals eerder vermeld. Vermoedelijk voorraad Italië op en nu verzending uit Zwitserland.