Ik heb contact gehad met Marathon, de Selita’s worden uitgefaseerd vanaf eind 2018 en vervangen voor ETA’s (2836) met 25 stenen. Volgens het deksel nummer zou ‘mijn’ JDD van feb/mrt 2019 moeten zijn.
Ah, dus toch 2019! Dan klopt het dat het artikel een serialnummer toont dat in de buurt.van ‘jouw’ horloge zit.
Wel opmerkelijk dat de verkoper 2010 aangeeft…
Zeker. Je kan er wel een jaartje afzitte , maar negen? Aan de ander kant op mobiel is typfout snel gemaakt.
Ja, en ik zag dat hij 456 horloges te koop heeft op Chrono(!)…
En dat was het dus ook, het horloge is van 2018 en nooit gedragen. (dat gaat mij niet gebeuren… )
Top! Net even de lug to lug opgezocht 55 mm!
Ik houd het wel bij de ‘gewone’.
Zo, die TSAR medium in blauwe gedeelte is snel verkocht!
Forumrecord denk ik. Wie o wie?
ik helaas niet. Wilde meteen erop springen maar ik wil eerst wat weg hebben.
Wellicht is het een flipperaar en komt ie over 2 maanden weer op het forum.
Mooie prijs ook. Alleen de stalen band los is ongeveer €175.
Jammer dat het een ‘medium’ was anders had ik gelijk gehapt. Wil er wel weer eens eentje om de pols (De ‘T’ dus quartz), maar ze worden zelden aangeboden helaas. Nou ja, kan ook niet alles hebben …
En dan te bedenken dat ik wel eens op punt heb gestaan de Maple leaf SAR te verkopen. Die krijgt nu wat TLC in de vorm van onderhoudsbeurt.
Overigens vind ik de Grey Maple leaf ook stunning.
Zo jammer ( of misschien beter) dat de Europese verkoopadressen niet dezelfde aanbiedingen hadden als Marathon watch zelf.
Eens. Jouw Canadees is ontzettend fraai en bijzonder ook. Goed dat je de verleiding hebt kunnen weerstaan. Wat dat betreft sta ik niet zo sterk in mijn schoenen als ik weer eens wat anders voorbij zie komen wat ook leuk is. Zo ben ik mijn TSAR ‘verloren’, …
Bij Marathon zelf (Zwitserland)?
Nope. ik houd niet van internationaal verzenden. Voor garantie hoef ik het niet te doen.
Alleen als ik wijzerplaat had willen laten vernieuwen had ie naar fabriek gegaan. Maar ik laat het in originele staat.
Zie dat Marathon mooie NATO heeft in Canada kleurstelling. Alleen die prijs 50$
Als iemand een alternatief (die deze meest benaderd) weet dan houd ik mij aanbevolen.
Dacht direct aan Oostenrijk, maar ontwaarde vervolgens een ‘maple leaf’…
Heb zelf stiekem meer met wit-rood-…