Marathon Only

Is dit het 34 mm model? Deze staat al even op mijn radar maar ik heb de knoop nog niet doorgehakt omdat ik polsen van 15-15.5 cm heb. Twijfel dus of hij niet te groot draagt. Wellicht dat jij dat daar wat informatie over hebt?

Wat draag je normaal voor horloges?

Momenteel helemaal niets om eerlijk te zijn. Ik ga voor een Van der Gang (20006m) in 34mm en die past erg mooi (dat is dan wel een rode kast). In het verleden een Hamilton Jazzmaster gedragen maar die heb ik weg gedaan omdat hij te groot voor mij was.

Nato staat hem ook lekker, weet iemand of je saffier glas kan laten polijsten? Er is ooit een las vonk op mijn horloge gekomen en dat heeft een vlekje op het glas achter gelaten.

4 likes

5 likes

Heb ik niet eerder gehoord. Anders glas laten vervangen als het teveel stoort?

Stoor me er niet aan, maar als het simpel op te lossen is zou dat fijn zijn

1 like

Probeer Timefix eens in Akersloot.
Heb daar mijn Gsar laten servicen.
Heb goede ervaringen met Ed.

1 like

6 likes

Eind september komt waarschijnlijk de release van de originele SAR. Of de herinterpretatie van dat model.

Ik vermoed dat datum niet op 3 maar op 4/5 zal zitten en dat loupe ontbreekt.
Maar we gaan het zien. Beetje spijt dat ik de SAR die tijd terug in blauw stond niet heb gekocht

1 like

24 dagen nog…. En zo te zien datum op de 3

IMG_4743

4 likes

8 likes

Waar was dat?

1 like

Voor de liefhebber van grote maten.
In Zwitserland openden ze een laagje met oude dials.
WCWC liet ze verwerken in een batch JSAR’s.

2 likes

Ik denk Soesterberg, Nationaal Militair Museum.

3 likes

Soesterberg zoals gezegd, er was “zomer offensief” waardoor er het eea te zien was dat normaal achter gesloten deuren staat. Leuk dagje gehad, indrukwekkend.

3 likes

Gaat nog als de brandweer!
Jammer dat het even niet past, anders had ik wel interesse gehad in de jsar van hierboven :point_up_2:

7 likes

Mijn gsar is weer terug na een service beurt door @Freddy. Loopt weet als een zonnetje. Heb hem even op een mesh band gezet.

Vind rubber fijner dragen, maar het ziet er wel ploprof chique uit zo.

6 likes

Ik doe mee

6 likes

I vind t gaaf! Maple leaf op de dial is ook gaaf. Soms baal ik dat ik de sterile dial genomen heb.

1 like