Zou er een zwarte dlc mesh zijn voor m’n anthracite gsar? Zal er vast snel “gebruikt” uit zien omdat mesh niet zo dik is ivm coating?
DLC vast niet, maar ome Ali heeft wel zwarte mesh bracelets. Zekerheids halve een zwarte stift bijkopen
Nou inderdaad Aan de andere kant, de gsar zal ook wel niet altijd helemaal puntgaaf zwart blijven.
Suggesties voor een soort mesh band? Ik heb nooit mesh gehad en zie zoveel verschillende, van heel fijn (staat denk ik niet) naar heel grof. Ik denk zelf aan zoiets: https://www.amazon.nl/LSLHNMG-Stainless-Milanese-Bracelet-Replacement/dp/B0BMGNV63P
Hoewel deze misschien te glanzend is.
Prachtig plaatje; ik heb spontaan weer zin in vakantie!
Nice! Waar besteld? Marathon zelf of via AD?
Oeps, had het wat beter kunnen verwoorden. Marathon released binnenkort dit horloge. Ik heb het niet besteld, ik heb even genoeg aan de gsar
Ah, ik las het ook met een bepaalde wens in gedachten
Hahaha Ik moet zeggen dat ik niet aan het kijken was naar een horloge, maar bij het posten vd foto vind ik 'm toch wel mooi! Overweeg jij het aan te schaffen?
Ik heb de kakhi GPM op het oog, maar twijfel over de kleine diameter van 34mm en de smalle 16mm band. Kan ik deze ergens in NL in het echt bekijken?
Er zijn geen fysieke winkels in NL die Marathon verkopen. Je enige kans is om het mogelijk bij een forum lid te bekijken.
Deze is “saliegroen”. Hij is wat scherp bij de hoeken en kan wat ongemakkelijk zijn als je gaat sporten of tuinieren. In het hoge noorden te bewonderen als je in de buurt bent.
Helaas voor mij niet in de buurt, maar bedankt voor het aanbod! Ik heb in de ondertussen een khaki GPM bij Gnonom besteld. Zal hier binnenkort wat foto’s icm met mijn TSAR delen.