Marathon Only

6 likes

5 likes

3 likes

6 likes

Marathon bied nu lederen horlogebanden aan in verschillende kleuren, oa: zwart, cognac, mosgroen, koningsblauw. Ik zag ook met anthracite hardware dus blijkbaar hebben ze ook iets voor de anthracite gsar bedacht :smiley:
Morgen eens neuzen, was een lange dag.

oja link: https://nl.marathonwatch.com/collections/leather-straps?page=1

1 like

Stevige prijzen wederom… een groene leek me wel wat.

2 likes

Een Marathon op leer … :thinking:

Ik kan er bij een ‘normale’ duiker al niet mee omgaan, laat staan bij een zgn. military issued duiker van Marathon. Een G/TSAR op leer. Serieus? Maar goed, ze doen er sinds een paar jaar alles aan om de mainstream markt te veroveren en dan horen dit soort rare besluiten erbij. Hoge prijzen ook, want ûh exclusief. Helaas.

Ik zou er trouwens best wel weer eens eentje willen hebben.
Op rubber, uiteraard … :sunglasses:

2 likes

Ze maken ook genoeg niet-duikers :innocent:

2 likes

Ja, maar niet typisch horloges voor leren bandjes. Vind ik. Of zoals Marathon het zelf schrijft …

:wink:

Het leer zal wel van een hand gevoerde Zwitserse milka koe komen.
2d0c84807ff5e5f7db8df614465ab396

Prijzen zijn echt pittig. Kijk ook eens naar de anthracite stalen band :exploding_head:

Leer op duiker, tja, ik snap je redenatie helemaal. Toch lijkt het mij wel comfortabel en sta ik er voor open het eens te proberen. Zag bij bijv. een pvd squale ook een cognac kleurige band, staat best oke.
Ik draag de Marathon het liefst op rubber, ik denk omdat de caseback dan ook direct op mijn huid ligt. Met een nato vind ik dat toch vaak iets minder lekker zitten. Misschien komt er ooit nog eens een leren band, maar grote kans dat het geen Marathon wordt met deze prijzen.

1 like

:joy:

1 like

Heeft iemand de eur prijzen in de gaten gehouden? Lees dat US prijzen zijn/worden verhoogd.

Ik heb het niet in de gaten gehouden. Vraag mij wel af hoe vaak ze nog prijsverhogingen door kunnen voeren, ze waren al behoorlijk aan de prijs :fearful:

Er is nu een strap sale: https://nl.marathonwatch.com/collections/accessory-sale?page=1

Anthracite bracelet is 500 in de sale, met nieuw prijs 715. Ik dacht dat de nieuw prijs toen ik het laatst bekeek 645 was. Dat zou niet best zijn :exploding_head:

1 like

Ik ben er wel een beetje klaar mee met die prijzen. Zat beetje te loeren naar OSAR, maar zal eerder wat bijleggen voor een oris 65 of een nomos club neomatik. (En tegelijkertijd kijk ik gerust naar een G-Shock)

Eens :+1:

Als toevoeging aan je gsar, msar en navigator?
Welke oris 65 ben je naar aan het kijken?

Ja als toevoeging… verstand adviseert dat nog even te heroverwegen.
Moet sowieso eerst wat laten gaan uit de box ben ik bang.

Een no date versie. De witte oris social club Amsterdam versie of die hodinkee. Maar die is weer fors duurder.

Ik vind ze wel mooi, de symmetrie van een no date is :ok_hand:
Bij googlen om te kijken welke uitvoeringen je bedoelde kwam ik meteen deze tegen: Oris Divers Sixty-Five Caliber 400 Hodinkee Limited Edition 38mm
Ik weet niet of het scherp geprijsd en/of betrouwbaar is.

1 like

Had die zien staan (stond ook in aanbiedingen topic genoemd). Scherp geprijsd. Mijn vrouw laten zien. Reactie: je hebt toch al zoiets.

Oh nee :rofl:

En, door ontmoedigd? Of houd je 'm in het vizier voor nu.

Ik vraag maar niets meer over horloges bij mijn partner, sinds ik mij bij het horloge forum heb aangemeld en al 3x dezelfde marathon heb gehad is de lol er wel vanaf :stuck_out_tongue:

1 like

Nah, haar reactie had ik wel verwacht. Merk alleen dat ik horloge van 2,5k niet voor mezelf kan rechtvaardigen.

Weet al dat die niet de holy grail zal zijn waarmee het horlogespel is uitgespeeld. En daarnaast, de meeste lol heb ik momenteel van de g-shocks en de MSAR artic (die heeft de navigator weer van de 1e plek bij marathons heeft gestoten). :man_shrugging: