Marc-B1

Velkkeloze transactie gedaan, dank je wel Marc!

Nou nou die mark is me toch een…

…Prima kerel om een horloge van te kopen!! Alles precies volgens afspraak verlopen, netjes verpakt, en snel in huis!

Graag gedaan, Floris !
Ook vanwege jouw kant een zeer goede communicatie; het is een waar plezier weer een collega horloge-liefhebber te kunnen verblijden :wink:

Certina van Marc-B1 overgenomen, goede communicatie en snelle levering!

Wederom een vlekkeloze deal met Marc (tu)

Alles weer netjes en bomb-proof verpakt, met een schitterende inhoud :smiley:

Bedankt :)-D

In contact gekomen met Marc via dezinvanluxe.nl

Netjes emailcontact, keurig op de hoogte gehouden van het moment van verzenden (met foto’s van verpakking en briefje voor aangetekend verzenden).
Bij ontvangst was het horloge goed verpakt en in onberispelijke staat, super.

Net een horloge overgenomen van Marc.
Erg prettig contact en snelle reacties op alle pb’s en mails.
Dit weekend maak ik foto’s en dus ook bekend om welk horloge het gaat… :slight_smile:

Marc, nogmaals bedankt.

Marc had hier zijn Stowa Marine Automatik aangeboden. Privébericht gestuurd dat ik die wel over wilde nemen. Marc was ook nog zo attent mij te attenderen op dat hij ook nog een Tissot T-Touch Expert Titanium had die wel weg mocht. Ik had al eens laten vallen dat ik zo’n horloge wilde, dus uiteindelijk heb ik dus twee horloges van hem overgenomen.

Alle contact verliep via Privéberichten op het forum of via e-mail. Leuk contact over horloges en ook wat privédingen. Zo weet ik wat Marc nu - niet horloge gerelateerd - wil gaan kopen :stuck_out_tongue:

Het versturen had wat voeten in de aarde, want verzekerd verzenden in combinatie met de Belgische post gaat niet zo makkelijk. Marc heeft het pakket toen aangetekend verzonden op een vrijdag en afgelopen woensdag was het al hier (in Nederland).

Een omdoos waar zeker een halve rol tape omheen zat. Die doos was weer gevuld met bubbelfolie en van die (piepschuim) chips/snippers. En in de grote doos zaten de twee kleinere dozen waar de horloges in zaten. En zelfs de horloges waren ingepakt in een bedje van bubbelfolie! Bom-vrij was het wellicht niet geweest, maar veel scheelde het niet!

Bij de Stowa zit normaal een donkerbruin bandje, maar Marc had er ook nog een zwart en een lichtbruin bandje bij gedaan (croco-look).

Ach, lange verhaal kort is dat het gewoon fijn zaken doen is met Marc (tu)(tu)

Prima zaken doen met Marc en ook nog leuk!
Thanx Marc!

Een Bulova Super Seville Day Date overgeniomen, de gehele afhandeling in één woord? GEWELDIG!!!

Super verpakt, uitstekende communicatie, komt zijn afspraak perfect na. Als bonus zat er zelfs nog een extra bandje bij. Helemaal TOP Marc, nogmaals mijn hartelijke dank.(tu):~

Prima zaken gedaan met Marc zeer goede communicatie…:)-D:~

vandaag een pakketje van marc ontvangen
en alsof het horloge nog nooit was gedragen zo netjes zag hij eruit,
en loopt als een zonnetje.
en de verpakking… als iedereen het zo verpakte zouden we nooit
problemen hebben met de post.

marc bedankt en (tu)(tu)(tu)

Aangenaam zaken doen met Marc. Leuke deal en voor de moeite een mooie magnum champie gekregen!

Aanrader dus!

Na goede en duidelijke communicatie pakket ontvangen. Prima verpakt, snel verstuurd ook. Alles top verlopen. Graag weer. Dikke pluim!

Citizen GMT gekocht bij Marc. Goede communicatie, uitstekend verpakt en horloge in nieuwstaat.

Maar… Toen bleken er geen extra schakels bij te zitten en het bandje was te klein voor mijn pols. Enige teleurstelling maakte zich van mij meester.

Contact opgenomen met Marc die zijn excuses maakte en thuis zocht… én vond! Twee dagen later had ik drie extra originele schakels.

Kortom, betrouwbare man, zou er zeker opnieuw een horloge kopen!

TheWolf Schreef:

Citizen GMT gekocht bij Marc. Goede communicatie,
uitstekend verpakt en horloge in nieuwstaat.

Maar… Toen bleken er geen extra schakels bij te
zitten en het bandje was te klein voor mijn pols.
Enige teleurstelling maakte zich van mij meester.

Contact opgenomen met Marc die zijn excuses maakte
en thuis zocht… én vond! Twee dagen later had ik
drie extra originele schakels.

Kortom, betrouwbare man, zou er zeker opnieuw een
horloge kopen!

Ja, nogmaals sorry van die schakeltjes, ik was ook in de advertentie vergeten te zetten dat ze aanwezig waren. :wink:
Maar ze waren er dus :smiley:
Het is niet van mijn gewoonte, maar deze keer was ik ze absoluut vergeten :wink:
Blij dat de post goed en snel zijn werk heeft gedaan? :wink:

Van Marc een mooie Rolex catalogus gekocht, goede communicatie,
uitstekend verpakt en het verkregen boek bijna in nieuwstaat. (tu)
Als deze heer uit België iets in de aanbieding heeft hoeft u niet te twijfelen
en kun je het met een gerust hart kopen :~

M vr groet
Aviator

Van Marc 7 catalogi gekocht, deze waren prima verpakt.
Ik had teveel geld overgemaakt en dat werd netjes teruggestort(tu)(tu)(tu)
Prima communicatie en alles snel geregeld.

groet,

Rico

Laatst een Alpha Seamaster gekocht Marc. goede communicatie via de mail gehad en het horloge in nieuwstaat binnengekregen na een snelle verzending. Dit forumlid is zonder twijfel te vertouwen.

Een Alpha Kermit overgekocht van Marc, die weer terug is van weggeweest!
En hoe. Kreeg na de koop direct een lading foto’s van het inkoopproces en controle van de kalibratie aan een timegrapher. Vervolgens superstevig verpakt, en snel verzonden.

Nadat ik het horloge eindelijk uit die superstevige verpakking had kom ik een Alpha tegen die eigenlijk gewoon in nieuwstaat is, en zelfs nog loopt.

Marc, bedankt!