Marc-B1

Een Orient gekocht van Marc-B1

Aangename communicatie. Horloge als beschreven. Stevig verpakt.

Aanrader !

Van Marc een “talking clock” gekocht. Geinig ding.

Vlotte communicatie en klok werd snel en zeer goed verpakt verzonden.

Thx Marc! :+1:t3:

Niets dan lof. Na enkele mailtjes over en weer koop gesloten.(Breitling Hercules)
Geld was binnen de kortste keren overgemaakt.

Afgelopen weekend bij Marc-B1 op bezoek geweest om een smetteloze Breitling Chrono Super Ocean te bezichtigen. Het ontvangst was leuk en de Breitling stond al te blinken in zijn originele verpakking en compleet met papieren en al. Tijdens het leuke gesprek het horloge bekeken en overgenomen van Marc. Na dat we een eerlijk kop koffie op hadden zijn we met de Breitling weer op huis gegaan. Ik ben nu aan het genieten van dit bijzonder mooie horloge en wil Marc nogmaals bedanken voor zijn correctheid en zijn grote interesse voor dit bijzondere merk. Gr. Dixman

Bij Marc een iWatch gekocht. Super betrokken en met heel veel liefde verpakt. Initieel bleek er iets met de tracking details niet goed te zijn en leek de iWatch weer retour te zijn gegaan. Totaal buiten Marc’s schuld, gewoonweg verkeerd afgehandeld door de vervoerder. Marc trok zich dit heel erg aan hetgeen hem siert en iets zegt over hoe eerlijk Marc er in zit. Bijzonder prettige communicatie en als cherry op de cake nog een goodie ingesloten.
Enkel alleen maar lof over Marc!!!

Super bedankt Marc en die bak koffie kom ik zeker nog doen, dan neem ik iets mee voor bij de koffie!

Groet
Men

Van Marc een apple watch gekocht. Keurige communicatie, netjes ingepakt.
Aanrader: zo hoort het te gaan. Thanks Marc!

Leuke deal gesloten met Marc aka @Marc_B1.

Vlot en vooral prettig contact, snelle levering, prima verpakt en alles als besproken: helemaal top!

Een aanrader! :+1:t2:

Afgelopen zondag een Omega Seamaster overgenomen van Marc, nadat hij gereageerd op een gezocht topic.

Ik was reeds enige op zoek naar een Seamaster die al een tijdje niet meer wordt geproduceerd (2254.5000, ook wel Peter Blake genaamd). Wilde een exemplaar is zo goed mogelijke staat, bij voorkeur werkelijk als nieuw, én full set.

Daar kwam Marc om de hoek kijken. De Seamaster in kwestie, nieuw gekocht door hem, bijna niet gedragen en daarna netjes opgeslagen. Nu bereid te verkopen. Na leuk contact en meerdere foto’s was ik er van overtuigd dat dit de klok was die ik moest hebben. Mooier dan dit zal ik ze niet meer tegenkomen.
Afgereisd naar België en inderdaad zoals omschreven en verwacht, een praktisch nieuw horloge zonder kleine krasjes, veegjes of wat dan ook. Er had zelfs een plakbandje op de sluiting gezeten waardoor ook deze nieuw is! Wat een feest.

Bijzonder vriendelijk ontvangen door Marc en zijn vrouw en ondanks COVID toch even kunnen kletsen, met mondkapje welteverstaan. Bij vertrek een flesjes bubbels meegekregen, wat attent en lief!

Marc, nogmaals dank. De Omega heeft een goed plekje gevonden.