MarcNB

Zeer snelle en correcte deal gedaan met @MarcNB . Deal was dezelfde dag nog geklonken. Prijs afspraak gemaakt en een paar uur later stond hij stipt in België op de afgesproken plaats. Nog veel plezier met het horloge Marc.

1 like

Bedankt Bart. Het was prettig zaken met je doen.

1 like

@MarcNB heeft mij geholpen bij een aankoop via Uhrforum. Correcte en snelle communicatie . Bedankt daarvoor !

1 like

Zojuist een horloge gekocht van Marc. Erg positieve ervaring. Marc is zeer vriendelijk en het horloge verkeert precies in de staat zoals in de advertentie beschreven (zeer goed). Kortom: aanrader! @MarcNB bedankt en wellicht tot een andere keer :+1:t2:

1 like

Marc den bosch
Is top…
Leuke zaak meegedaan…

1 like

Bedankt Leonnardus. Dat was eensgelijks. De Datejust bevalt goed.

1 like

Ik heb een horloge verkocht aan Marc.
Zeer goed contact gehad en hij is zeer snel met betalen.
Kortom een top ervaring en voor herhaling vatbaar!
:+1:

1 like

Leuke deal met Marc @MarcNB gemaakt. Prima afgehandeld, zeer tevreden en een snelle verzending :+1:

1 like

Omega clasp overgenomen van Marc: goede communicatie en netjes verzonden! Zeker aan te raden :+1:

1 like

Zeer teleurstellende Marcplaats-achtige ervaring met @MarcNB.

We kwamen een prijs overeen. Communicatie ging al snel over de whatsapp. Moment (de volgende dag) voor ophalen afgesproken. Toen vernomen dat Marc enige dagen uit de running zou zijn.

Ik heb hem bericht het horloge voor hem te reserveren. Vervolgens nul reactie meer. Nog een paar keer vriendelijk geïnformeerd. Noppes, nada.

Leest ondertussen wel door op het forum. Whatsapps worden ook afgeleverd.

Zojuist een horloge verkocht aan Marc, sympathieke communicatie, netjes aanbetaald en snel opgehaald. Marc is een No-nonsens jongen en komt zijn afspraken keurig na.

1 like

Gisteren een mooie MM300 overgenomen van @MarcNB. Snelle en heldere communicatie, volledig transparant en makkelijke financiële afwikkeling. Daarbovenop nog eens een hele toffe kerel ook :+1:t2:

Ik kan @MarcNB een ieder aanbevelen!

Bedankt nog Marc!

Groet,
Ronald

1 like

Fijne en duidelijke communicatie met de heer Den Bosch, de deal was ook snel gesloten. Blij met mijn nieuwe aankoop. Bedankt!

1 like

@MarcNB heeft een Breitling overgenomen. Direct en eerlijk gehandeld van Marc, waardoor we snel overeengekomen zijn. Bij overdracht een klein woordje gewisseld in de tijd die we hadden, kortom… prima gozer! Tot de volgende keer :sunglasses:

1 like

Zojuist bovenstaande Breitling bij @MarcNB opgehaald :slight_smile:

Goed communicatie en hartelijk ontvangen. Praatje, frisje, tikkie en weer door.

Aanrader!

2 likes

Vandeweek een clasp overgenomen van @MarcNB, fijne gang van zaken en duidelijke communicatie.
Aanrader!

1 like

Dinsdagnacht een horloge gekocht van @MarcNB. Super positieve ervaring. Goed voorstel, duidelijke en vriendelijke communicatie en het horloge verkeert in uitmuntende staat. Het pakket is de volgende dag bomb-proof verpakt en verstuurd. Inmiddels ontvangen en zeer tevreden. Kortom: aanrader! Marc, bedankt en wellicht tot een andere keer :+1:t2:

@Nick97, die sluiting hè? Wil je die niet verkopen? :wink:

2 likes

Tijdje terug een Seamaster verkocht aan Marc, nette vlotte deal met goed contact.
Daarna nog een ruil met Marc gedaan welke wederom zeer soepel verliep met 2 tevreden partijen.
Aanrader en zeker weer tot een volgende keer @MarcNB !

1 like

Band gekocht van Marc, precies zoals beschreven…
Snelle transactie en BOMproof verzonden !
Aanrader…
Met dank Marc.
Gr.Rob

1 like

Marc heeft vandaag mijn Seamaster overgenomen, snelle transactie en perfect geregeld qua afspraken en betaling etc. Aanrader, nog veel plezier met het horloge !

1 like