Marcello C!

Vind het erg kortzichtig maar ja dat is jouwn mening. Die ik ook zeker niet deel! Gelukkig lees ik hier ook weer dat er een heleboel mensen er erg gelukkig mee zijn.

Mvg Dennis.

Dennis, zou jij die mensen ongelijk willen geven met een mooie foto van de Sub en Marcello naast elkaar.?

Ja zal ik even doen maar moet wel eerst mijn camera weer terug hebben dus word maandag als ik ze er op zet.

Mvg Dennis.

Tja, diverse forums (gebruikers) op het internet spreken over vegelijkbare kwaliteit, een zeer mooi en nog mooiere en betere band, uitstekende service maar voor een factor 10 minder in prijs. Volgens mij betaal je dan toch uitsluitend voor de merk naam Rolex?

Groet Ronald

Hier is alvast een voorzetje. Op speciaal verzoek!


Mvg Dennis.

Een fotovergelijking van de N3 of N2 met een Sub met datum, en dus ook een cyclops, zou beter zijn.

Highstreet je hebt een privebericht

Ja ben ik met je eens maar maak die foto maandag als ze naast elkaar liggen.

Mvg Dennis.

Dit is een rip off!!!

Marcello C bestaat nog niet zo lang. Een paar jaar geleden bestonden ze 10 jaar, en toen hebben ze een Internet wedstrijd uitgeschreven. Een paar forumdeelnemers hebben daarmee nog een leuke prijs gewonnen (moi incluis…)

Ik heb ooit een Marcello C kalender horloge gehad.

Een fraai horloge, maar ik was er vrij snel op uitgekeken, en heb hem weer verkocht. Overigens heb ik dit horloge nog laten servicen en een opknapbeurt laten geven door Marcello C. Ik moet zeggen, de service (en ook de prijs voor een service beurt) was zeer goed te noemen.

Op mijn verlanglijst stond altijd nog een Nettuno of een Tridente. Vorige week zag ik een exemplaar te koop staan op ons aller verkooppagina tegen een wel zeer redelijke prijs. Ik heb terstond kontakt met de verkoper opgenomen, en zo kon het zijn dat ik gsiteren trotse bezitter ben geworden van een Tridente. Mijn eerste indruk van de Tridente… Een zeer fors horloge (44mm), met een subliem draagcomfort (vooral door de erg goede stalen band). Deze stalen band is volledig massief, en kan worden ingekort middels schroefjes. Een oplossing die je maar sporadisch tegenkomt, en dan vaak alleen nog maar bij de dure merken. De kroon is vrij groot, wat een zeer goede grip geeft bij het opwinden.

En ja, de Marcello C duikhorloges lijken op de Submariner, inklusief Mercedes wijzers en Freek de Jonge datumglaasje…maar het is beslist geen replica of rip-off of iets dergelijks. Marcello C is er zeer goed in geslaagd door het gebruik van prachtige indices het horloge een heel eigen gezicht te geven. Mocht je het storend vinden dat de duikhorloges van Marcello C op een Submariner lijken, kies dan voor de blauwe of zilveren wijzerplaat variant.

De waterdichtheid van de Tridente is maar liefst 1000 meter !!! (100 Bar) Heel erg ver over the top wat mij betreft, maar het zegt ook wel iets over de vakmanschap van het bedrijf(je) Marcello C.

Marcello C horloges waren enkele jaren geleden misschien wel te goedkoop. Helaas zijn ze wat duurder geworden, en binnenkort worden ze wederom duurder. Maar zelfs met de nieuwe prijzen zullen ze onverslaanbaar zijn in de prijs/kwaliteit verhouding. Nu maar hopen dat de prijsverhogingen niet TE ver doorslaan zoals Limes dat gedaan heeft de afgelopen twee jaar.

Groeten,
Hans Mennink

Van harte gefeliciteerd met je tridente. Mede daarom heb ik ook voor een blauwe Nettuno gekozen om de vergelijking zoveel mogelijk uit de weg te gaan. Maar nu ik een blauwe heb vragen ze mij regelmatig of het een omega is. Dus mensen zullen altijd wel met bepaalde merken blijfen vergelijken.

Mvg Dennis.

Vraag eens een brochure aan, heb je alle info bij de hand.

Gr. Patrick

Hoi Hans

Mocht je nog eens afscheid willen nemen van de Tridente, laat het me dan even weten :wink:

Ik heb die advertentie ook zien staan, en wilde toeslaan. Zeker voor die prijs. Toen zag ik jouw bod, en de verkoper is daar (uiteraard zou ik zeggen) op in gegaan.

Veel plezier ermee.

waar is zo een brochure aan te vragen?

Een emailtje is meestal genoeg. Kun je overigens ook voor andere horlogemerken doen. De meesten sturen je een brochuren toe en daar zitten, kan ik zeggen, hele fraaie exemplaren bij!

Zie voor Marcello C.

http://www.marcelloc.de/kontakt.php

Gr. Patrick en succes

Dennis, is het nog gelukt om een foto te maken?

ik ben nog er benieuwd namelijk:)

Dennis, ik weet niet of je nog op dit forum actief bent of een andere nick hebt genomen, maar als je dit toch leest zou je me een PM willen geven?