Marcelv

Seiko laten importeren door Marcel, prettig zaken doen met marcel, mocht geld over maken nadat hij het horloge in Nederland binnen had gekregen. Horloge werd in originele doos geleverd met garantie en uiteraard netjes verpakt. ik weet dat hij vooral Seiko en Citizen importeert (japanse versies) andere merken zullen ook wel mogelijk zijn. Dus mocht je op zoek zijn naar een nieuw horloge voor een leuke prijs neem eens contact op met Marcel echt een aanrader! :slight_smile:

2e Seiko laten importeren door Marcel, namelijk een sarb035

Helaas bleek de eerste levering een beschadiging aan het nieuwe horloge te hebben, geen probleem voor Marcel hij had kosteloos een 2e geregeld en binnen de afgesproken tijd! Alles netjes verpakt en met ingevulde garantiekaartjes :smile:

@marcelv bedankt!

Skx009 van Marcel overgenomen, super verpakt, snelle verzending, kortom voor herhaling vatbaar :+1:

Thanks Marcel.

1 like

Hier ook een dikke duim voor Marcelv :+1:

Vriendelijke vent en klokje als nieuw :smile:

Bedankt!

1 like

Via het forum een horloge van hem gekocht. Fijne communicatie en direct na het weekend opgestuurd. Netjes in doos met alle papieren erbij.

Marcel bedankt!

2 likes

Ik kan het alleen maar eens zijn met bovenstaande reacties. Marcel heeft voor mij een SKX007 besteld en ondanks dat de douane hem wat langer vasthield dan gehoopt heb ik hem heel erg netjes ingepakt ontvangen. Daarnaast kreeg ik bij elke stap een update met de stand van zaken.

Marcel bedankt!

1 like

Dit was echt een heel goede ervaring! Zeer snel afgehandeld, binnen één dag pakket (top verpakt) thuis. Bedankt @marcelv

1 like