Marck

Bandjes verkocht aan @Marck
Snelle communicatie en betaling en bevestiging van ontvangst! :+1:t2:

1 like

Een seiko verkocht aan Marck. communicatie was goed en betaling snel geregeld.
Helemaal top

1 like

Bandje verkocht aan @Marck
Prima afhandeling, top!

1 like

Seiko Sumo mod overgenomen van Marck. razendsnelle deal, bomproof verpakt en een dag later in huis. Aanbevolen door TopKlokkers!

1 like

Een horlogekist overgenomen van @Marck. Communicatie verliep snel. Super vriendelijke man en zeker een aanrader. :ok_hand:t3:

1 like

Een prachtige seiko van @Marck overgenomen. Super snelle en leuke communicatie, goed verpakt en binnen één dag in huis. Echt een leuk forumlid om zaken mee te doen👍.

1 like

Horloge geruild met @Marck.
Communicatie top.
Reageert snel.
Snel verzonden en top ingepakt.

Zeker voor herhaling vatbaar :+1:

@Marck heeft mijn Oris van mij overgenomen. Een horloge waar ik stiekem best nog wel aan gehecht was, maar ik wilde wat budget vrij maken voor andere horloge doelen.

Contact was vlot en prettig en ik had al snel door dat ik ook met een echte liefhebber had te maken. Dat maakte de verkoop extra plezierig.

Veel plezier met je horloge marck en ik hoop de Oris af en toe nog terug te mogen zien op het forum!

1 like

Van @Marck een Seiko overgenomen. Hele snelle deal en een prettig contact. Zojuist op de deurmat gestuiterd, maar zo keurig ingepakt dat alleen de deurmat schade kon oplopen.
Bedankt Marck. Ben er heel blij mee.

1 like

@Marck heeft vandaag mijn Hamilton khaki field overgenomen. Prima bod. Nette communicatie. Aardige kerel. Top!

1 like

Leuke deal gemaakt met @Marck prima verlopen en leuk contact. Aanrader dus.

1 like

Ruil met gesloten beurs met @Marck gedaan. Zijn Oris Pro-Pilot tegen mijn Oris 65 heritage. Er ging even wat fout ik stuurde mijn 65 eerder daarna wilde hij de Pro-Pilot sturen echter stuurde hij mij de lege Heritage doos retour. Aangezien dit de binnendoos betreft had hij zich vergist in sturen van de juiste doos. Ik was in eerste instantie flink pissed want ik dacht horloge gepikt uit de zending. Later kwamen we er pas achter dat hij een box switch gedaan had. Hahaha nogmaals excuus @Marck gelukkig alles nu in orde. Verder zeer graag tot volgend treffen. Graag geen lege doos meer sturen dan…:rofl::sob:

@L30N ik heb nu jouw oude Pro-Pilot zo te lezen. En ik snap dat je er een beetje spijt van hebt. :wink:

1 like

@Marck heeft een bandje overgenomen. Prima geregeld👌

1 like

Horloge verkocht aan @Marck.

Fijne en snelle communicatie.
Reëel bod gekregen.

Al met al een prima HF lid waar ik zonder te aarzelen een horloge aan zou verkopen of van kopen :+1:t2:

1 like

Haha nee ik heb de Oris Artix Date van @L30N overgenomen!

Een mooie Sinn 104 ST van @Marck overgenomen. De bedoeling was om iets anders aan te schaffen, maar deze kwam langs en ik was verkocht. Bod uitgebracht en geaccepteerd door Marck. Deal was daarna vlotjes en soepel verlopen. Een echte aanrader mensen :+1:

O ja en natuurlijk heel blij met mijn Sinn :heart_eyes:

1 like

Vandaag een fijne deal gedaan met @Marck Snelle duidelijke communicatie en dito betaling!

Dat je veel plezier mag hebben van de Seiko standaard!

:star: :star: :star: :star: :star: ( 5 sterren :sunglasses: )

1 like

Onlangs de illustere EMG aan @Marck verkocht, fijn contact via de pb`s en een hele snelle betaling.
Marck succes met de EMG, geniet ervan.

1 like

Een Sinn siliconen band overgenomen nadat @Marck mij een pb stuurde n.a.v. een gezocht topic van mij. Erg sympathieke verkoper, zeker een aanrader.

1 like

Twee mooie horloges overgenomen van Marck. Super communicatie, meer dan goede verpakking en verzending. Beide in top staat. Bedankt voor mijn eerste Zwitser.

1 like