Marco-T

Zelfde positieve ervaring hier, prettige communicatie en snelle afhandeling. (tu)

Wederom zaken gedaan met Marco, deze keer een ruil.
Prettige communicatie en afhandeling zoals afgesproken!
Is een man van zijn woord:~ tot een volgende keer maar weer!

Groet,

Erik:}

Zeer vlotte communicatie en verzending, een aanrader (tu).

Zeer prettige afhandeling van aankoop van een klokje!
Keurig ingepakt en afgehandeld zoals afgesproken!

Groeten Chris.

(tu)

Leuke ruil met Marco.
Een op zich mooie duiker die toch geen polstijd kreeg voor een vliegeniershorloge met wat bijbetaling
Hartstikke leuke klok, en weer eens wat anders.
Bedankt Marco!

Zeer prettige afhandeling met marco-T.

Communicatie was prettig en ik heb veel uitleg gekregen over het horloge.
Daarnaast was het pakketje top verpakt!

Ook dit keer weer erg prettig zaken doen met Marco en daarom de duim omhoog (tu)
Graag tot de volgende :slight_smile:

Tjaā€¦ wat moet ik nu weer zeggenā€¦

Super, super, SUPERRRRRRRRR!! :smiley:

Marco bedankt!

Groet,
Werner

Snelle deal, snelle actie, goed verpact, prima transactie. Hulde.

Groet,

Ted

Ook namens mij complimenten voor Marco-T. Heb met hem een ruil gedaan en dat ging perfect. Afhandeling ging super, het goed verpakte horloge werd snel bezorgd en het horloge was in topstaat.

Een aanrader dus!

Groeten,
Luuk

gewoon betrouwbaarā€¦ forum-rotā€¦ haha!

Door Marco ben ik een Rus rijker, mijn eerste!
Perfecte communicatie en afwikkeling, ik zou Marco met een gerust hart mijn portemonnaie meegevenā€¦:wink:

Dick

Van Marco zijn Timex Reef Diver overgenomen. Zeer prettige communicatie, zeer snelle levering en ook goed verpakt.
Marco is een aanrader :~

Ook ik heb met volle tevredenheid een horloge van Marco overgenomen.

Vlotte deal, prettig contact per mail en ik mocht het horloge (perfect verpakt) al na 2 dagen in ontvangst nemen! (tu)

Als bonus kreeg ik er nog een setje extra pennetjes bij, dank Marco!

Horloge geruild met cash up met Marco. Snelle afhandeling. Zowel het overmaken van de cash, als verzenden van het horloge.

Top en wellicht tot een volgende keer.

Ook vanaf mijn kant , dikke duim omhoog (tu)!!
Horloge geruild, leuk contact, zeer snelle afhandeling en uiteindelijk nog mooier dan de plaatjes konden doen vermoedenā€¦

Aanrader !!

Pieter.

Tijdje terug een horloge verkocht aan Marco-T, heel snel in reageren en betalen (tu)

Zeker een aanrader :wink:

Leuke deal gedaan met Marco. We moesten ons best doen om het allemaal te laten passen, maar dat ging op een zeer aangename wijze. Leuke communicatie met een echte liefhebber. Betaling, supersnel!

Van harte aanbevolen!! (tu)

Afgelopen maand 2 deals met Marco gemaakt. Een koop en een ruil! Service, kwaliteit, communicatie en snelheid waren weer helemaal top :~

Ik zeg het nog Ć©Ć©n keer ā€¦ Marco is de beste :+

vorig week een horologe van marco gekocht, goede communicatie en snelle afhandeling. Alles was top!