Marco-T

Laatst een horloge aan Marco verkocht, na wat over en weer te hebben gecorrespondeerd een
erg mooie deal gekregen, erg blij met de afhandelingen en de correspondentie! :smiley: Bedankt (tu)

Klokje verkocht aan Marco. Vlotte afhandeling en prima communicatie. Toppertje (tu)

Een Nato gekocht en twee gekregen: all right!(tu)

Wederom een prachtige Vostok van Marco overgenomen op een hele schappelijke manier. Goede communicatie, snel verzonden en keurig ingepakt. Mijn dank is groot!

Marco is de beste! :~

Weer een vlotte deal met Marco.

Wederom snel en enthousiast qua berichtgeving en afspraken: helemaal goed!!

Horloge overgenomen van Marco, super communicatie, snel verzonden en zeer goed verpakt.

Een absolute aanrader!

Helemaal top (tu)

Ruil gemaakt met Marco, zoals eerdere deals weer soepel verlopen (tu)

Heerlijke XEN-automaat gekocht van Marco. Erg origineel verpakt, en zo ongeveer BOMVRIJ…prima communicatie, vlotte afwikkeling. Met Marco is het goed zaken doen!
Dank!

Dick

Horloge verkocht aan Marco, prettige transactie! Merci!

Vrgr

Vincent

Onlangs een horloge aan Marco-T verkocht.

Fijne communicatie en zeer snelle betaling. Het ging iets minder met de verzending (bedankt PostNL!), maar hij bleef rustig en geduldig en uiteindelijk is het goedgekomen. Het vertrouwen dat hij toont is zeer prettig. Prima contact en zaken doen (tu)

De wetenschap dat een van mijn klokjes een goed huis heeft gevonden bij Marco is helemaal top. Zo ook de afhandeling!

Ben het volledig eens met de anderen.
Snel en fijn contact en erg vlotte betaling.
Kan Marco een ieder aanraden (tu)

Helemaal (tu) die Marco, nette communicatie en fijne afhandeling.

Elke keer weer!

Groet, Matthijs

Ik sluit mij ook aan bij de lange rij tevreden (ver)kopers van Marco!

Eigenlijk is een horloge verkopen zelden echt bevredigend. Er komt (nog) niets voor terug en het enige voordeel is een iets verhoogde spaarpot. De pijn van de lege plek in de horlogedoos wordt wel enigszins verzacht als je een blije en enthousiaste koper zoals Marco treft.

Dank!

Prettige deal met Marco gesloten. Snelle communicatie!

Topdeal me Marco, super snelle betaling en communicatie. Een standaard voor alle kopers!

Ook hier een zeeeer goede deal en ervaring hier met Marco als verkoper.
Zeer aardig en goed, duidelijk en leuk in communicatie.
Ook de verzending van het horloge was top en super snel en het horloge was zeer goed en ‘safe / secure’ verpakt.

Bedankt Marco !!

Groeten,
Thomas

Een mooie probleemloze ruil gedaan met Marco, echt een aanrader!

Eric

Mooi horloge gekocht van Marco. Goede communicatie en zeer snelle verzending. Horloge is zoals beschreven en Marco heeft er ook nog een horlogestandaard van het betreffende merk bijgedaan, leuk! Doe graag weer zaken met hem. (tu)

Wederom een leuke deal met Marco, zoals gewoonlijk snel, netjes, duidelijk (tu)

Graag tot een volgende keer weer :slight_smile: