Marco V (td)

Zoals ik eerder al in het verkoopforum had gepost: Mijn flieger horloge heb ik verkocht aan Marco V en ik heb speciaal 2 maanden gewacht omdat hij eind Januari niet het geld bleek te hebben, vervolgens het 3 weken later ook niet lukte en we uiteindelijk eind Maart hadden afgesproken om elkaar te ontmoeten voor de verkoop.

Vorige week heb ik een bericht gestuurd om iets af te spreken en ondanks dat hij wel op de site is geweest (meerdere keren) heb ik geen bericht terug ontvangen. Ik heb gister gevraagd of hij het ontvangen had, wat zo was, en vervolgens krijg ik te horen dat hij ervan af ziet, vanwege een focus op een andere hobby zo blijkt.

Ik ben, om het nog zacht uit te drukken, erg boos dat ik 2 maanden voor niks heb zitten wachten (op geld dat een welkome aanvulling is, als student) en dit pas te horen krijg als ik zelf een bericht stuur.

Vooral omdat ik dit speciaal gedaan had om hem tegemoet te komen en het zo ook aan een bekende en actieve gebruiker te verkopen, wat natuurlijk wat beter voelt. Ik hoop dat jullie me dit niet kwalijk nemen, maar het moet er even uit want dit voelt zo lullig.

l’Histoire se répète B)-B)-

Tsja, in grote lijnen klopt bovenstaand wel.
Ik ben wel eens te enthousiast als koper. Echter is de focus op de andere hobby noodgedwongen, zoals ik C in detail heb uitgelegd en ik voel niet de behoefte dit en plein public uit te leggen, ondanks de thumbs down van C.
Als verkoper heb ik echter nog niemand horen klagen, maar goed, no worries, ik zal hier niet lang meer zijn, want ik stop met de neurotische verzamelwoede. Nog even 2 klokjes verkopen en dan ben ik weg.

Als verkoper heb je misschien nooit iemand horen klagen omdat het nooit zo vaak
tot echt verkopen komt met Marco V.
Ook leuk, een noodgedwongen focus op een andere hobby.

Vandaar dat ik in 2 maanden tijd 5 horloges verkocht heb Louis…
Maar goed ik bespeur wat oud zeer bij Louis,
dacht dat we daar allang overheen waren,
en als je perse wat over de noodgedwongen focus wilt weten dan nodig ik je uit me een pb te sturen, indien het je een zorg is en je alleen de boel wat op probeert te stoken, dan blijkt maar weer dat in elke volwassen vent een klein jongetje zit.

Geen oud zeer Marco, ik constateer alleen een patroon…
En dan ben ik niet te beroerd om de boel op te stoken.

Dat blijkt. Insgelijks.
Maar zoals gezegd, ik verkoop mijn spullen en dan kap ik ermee.

x(:)-d

Daar is dan Marktplaats de aangewezen plek voor.

Neemt niet weg of je focus op een andere hobby ligt of op je schoonmoeder van mijn part, maar Camiel is niet goed behandeld,
zo ga je niet met elkaar om dus Marco jammer van die aktie

Camiel sterkte

Tja bekende werkwijze van MarcoV. Het is mij tot tweemaal overkomen. Dacht dat het aan mij lag, maar schijnbaar heeft Marco het allemaal niet op een rijtje.

Wat een vreugde dat je dan ook vertrekt. En andere mensen behoed voor meer van dit soort laffe acties. Overigens zou het niet netjes zijn om Camiel dan enigzins tegemoet te komen?

Dag lieve mensen (:P)

Lekker inhoudelijke reactie. Zegt wat mij betreft genoeg over jou.

Marco V Schreef:

Dag lieve mensen (:P)

Dit meen je niet… Jammer dat je laatste horloge ook verkocht is, anders zou ik pleiten voor een keiharde ban. Mag wat mij betreft ook keihard aan de schandpaal hier, met naam en toenaam.

Een man een man, een woord een woord. Wel eens van gehoord?

Als ik naar de serie ‘prijsaanpassingen’ van de aangeboden horloges kijk, dan bekruipt mij het gevoel dat de aanvangsprijzen een tikkie onrealistisch (schandalig) waren… Dit soort aanbieders kunnen we hier missen als kiespijn. Wegwezen naar Marktplaats svp.

Ik wou hier niet op reageren, maar de heer Marco V ( NIET te verwarren met ons aller sympathieke Marco-T !!! ) heeft me ook eens zéér lang aan het lijntje gehouden bij de verkoop van één van mijn horloges.

Meneer moest bijkomende foto’s hebben, nog eens foto’s… héél veel over en weer gemaild ( veel tijd in gekropen ) en dan tenslotte niets kopen… :frowning:

Niet misdadig natuurlijk, maar ik had zo al het gevoel dat dit niet serieus was.
PLUS het feit dat ik hem er op gewezen had dat ik het die tijd enorm druk had en in feite geen tijd had om bijkomende foto’s te nemen. Ik maak liever GEEN FOTO dan een SLECHTE FOTO…

Kort daarop heb ik zaken gedaan met Marco-T, die ik héél even voor Marco-V had aangezien. Was daarom misschien nogal wat kort van stof in mijn eerste PM naar Maro-T toe…:wink:

Enfin, bijna gelijke forumnamen zouden verboden moeten worden. :smiley:

Marc, daar kan ik me geheel bij aansluiten met Marco-T heb ik nooit problemen gehad. En is een uiterst sympathiek man.

Marco-V daarentegen, nou ja… Soit.

Dan voor de verandering ook eens een zéér positieve reactie.
2 Horlogedozen overgenomen van Marco
Maandag een advertentie gezien van Marco 2 Horlogedozen zgan. Contact opgenomen. Dinsdagavond betaald, donderdag Hemelvaart en dus geen bezorging, vandaag, vrijdag pakket al binnen en,zgan is bij Marco hagelnieuw . Niet de kleinste beschadiging te vinden. Chapeau. Zeer prettig ervaren.