Marco1

Onder het genot van een drankje een horloge verkocht aan @anon12406429EV.
Marco is een vriendelijke vent die zijn afspraken nakomt.
Dus voor herhaling vatbaar :+1::+1::+1:

4 likes

Horloge verkocht aan @anon12406429EV prettige vlotte communicatie en betaling :+1:

1 like

Vandaag een horloge gekocht van Marco @anon12406429EV Horloge was zelfs in betere conditie dan beschreven en Marco is een bijzonder sympathiek forumlid, kan hem dan ook van harte aanbevelen.
Bedankt voor de koffie en het leuke gesprek Marco!

1 like

Deze week een Longines Hydroconquest overgenomen van Marco.

De communicatie verliep vlot en helder. Het horloge was in betere staat als beschreven en hij komt zijn afspraken na. Ik kan iedereen aanraden om zaken met Marco te doen :+1:

Tot de volgende keer!

1 like

Marco @anon12406429EV kocht een horloge van mij. Dit verliep perfect dus graag tot een volgende keer!

1 like

Vorige week m’n Seiko new cocktail verkocht aan @anon12406429EV.
Na enige twijfel aan zijn kant is afgelopen vrijdag toch de knoop doorgehakt.
Zaterdag het horloge opgestuurd en maandag stond het geld op m’n rekening (vertraging door verschil tussen banken). Op vrijdag stuurde hij al een screenshot waarop stond dat het geld was overgemaakt.
Door de Sinterklaasdrukte duurde de bezorging iets langer dan normaal, maar gisteren kreeg ik dan toch het bericht dat de Cocktail time was aangekomen.

Ik raad Marco van harte aan, super aardige en eerlijke man!!
Ik hoop dat we elkaar nog eens zullen treffen!!

1 like

Horloge overgenomen van Marco! Perfect volgens beschrijving en snelle en flexibele afhandeling. Leuk gesprek gehad over ons hobby. Bedankt @anon12406429EV en tot de volgende keer👍

1 like

Horloge overgenomen van @anon12406429EV, een deel van het aankoopbedrag ging naar een goed doel van mijn keuze (wat ik echt op prijs stel). Verzending was tip top in orde en het horloge was als beschreven.
Bedankt!

1 like

Mooi horloge overgenomen van @anon12406429EV. Uiterst fijne vent, horloge was veel mooier dan beschreven en alles zit er op & er aan. Aanrader!

1 like

SARB van Marco overgenomen. Zeer prettige communicatie en een man met een goed hart.

Hij zoekt excuusjes om geld te maken naar het goede doel :sweat_smile:

Nav deal totaal 35 euro overgemaakt naar Kika :+1:
Ik doe graag weer zaken met je @anon12406429EV!

1 like

Vandaag heeft @anon12406429EV een horloge van mijn overgenomen.
Kwam samen samen met zijn vader het horloge bezichtigen en ondanks dat het korte ontmoeting was zeker een goed gevoel aan overgehouden.
Zeker een aanrader om zaken mee te doen👍

1 like

Duimpje voor Marco die mij vroeg een deel van de verkoop te bestemmen voor een goed doel. Chapeau Marco! En goed verzorgde zending plus mooi horloge… Wat wil een mens nog meer. Marco dus mensen!

1 like

Een SARB035 overgenomen van @anon12406429EV na zeer prettig en snel contact. Mooi gebaar dat hij €25 van het aankoopbedrag overmaakte naar een goed doel welke ik zelf mocht kiezen.
Goed verpakt en snel verzonden, tot een volgende keer!

2 likes

Onlangs een prachtige Seiko Premier SKP398P1 over mogen nemen van Marco. Marco is iemand waarvan je zou willen dat elke verkoper zo in het leven stond. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik heel erg tevreden ben over onze deal. Absolute aanrader voor elk die op het punt staat een horloge van hem over te nemen. Ik sluit me aan bij alles wat hierboven al over hem gezegd is. Bedankt @anon12406429EV

1 like

Mooie Seiko 5 overgenomen van @anon12406429EV . Ziet er goed uit en had hem de volgende dag al in huis! Topdeal!

1 like