MarcoMaas

Prima ervaring met Marco, mini turtle gekocht van hem. Makkelijk contact via whatsapp, vlotte verzending. Horloge was zoal beschreven in goede staat.

1 like

Marco @MarcoMaas heeft een bracelet van me overgenomen, stipte betaling en prima communicatie :+1:t2: . Omdat ie bij me in de buurt woont even langs gebracht en een praatje gemaakt. Altijd leuk om een mede enthousiasteling te ontmoeten.

1 like

Seiko gekocht van @MarcoMaas.

Plus punten:
Reageert snel
Beleefd
Goede prijs kwaliteit verhouding
Snelle verzending

Min punten:
Geen

1 like

Sea-Gull 1963 van @MarcoMaas gekocht. Goede communicatie, goede prijs en horloge in top conditie.

1 like

Ik heb een horloge overgenomen van @MarcoMaas naar volle tevredenheid. Communicatie was vlot en helder en pakket was goed ingepakt en snel verzonden.

Bedankt!

1 like

Casio Rangeman verkocht aan @MarcoMaas. Snelle overeenkomt over de prijs en zeer snel de betaling ontvangen! Kortom een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Mooie deal gemaakt met @MarcoMaas. Snelle communicatie en snel via de post binnen gekregen.
Top!

1 like

Horloge van @MarcoMaas overgenomen. Prettige en vlotte afhandeling, alles perfect eigenlijk :+1:

1 like

2 banden overgenomen van @MarcoMaas voor een nette prijs. Vlotte communicatie en afhandeling :+1:t2: dank daarvoor!

1 like

Mooie rubberen band voor mijn SKX007 kunnen overnemen van @MarcoMaas voor een goede prijs. Snelle communicatie en direct verzonden. Bedankt! :+1:

1 like