Marijn2

Ik kom er net achter dat marijn en marijn2 niet dezelfde personen zijn (beetje dom van me), mijn positieve ervaring betreft marijn2. Gegeven feedback:

Ook ik ben supertevreden over het horloge dat ik van Marijn gekocht heb. Fijne communicatie en een snelle, correcte afhandeling. (tu)

Ik sluit me hier helemaal bij aan.
Toppertje dus (tu)

1 like

Van Marijn een vintage Poljot gekocht, vlotte reactie en afhandeling. Perfect verpakt. Horloge is in zeer goede staat, een aanrader (tu).

Mvrgr, Andre

Aardige vent! (lelijke auto!) :slight_smile: :slight_smile:

Hahahah LOL @ frenk!

Ik heb een horloge gekocht bij Marijn. Deze is per post supersnel en perfect verpakt aangekomen. Ook de communicatie was lekker vlot.
Met Marijn zou ik zo weer zaken doen, bedankt!

1 like

Horloge verkocht aan @Marijn2 hij twijfelde tussen twee Sturmanskies, gezellig op een zomers terras horloges vergeleken en gekletst over de hobby. Superaardige vent, aanrader!

1 like

Vandaag via een ruil mijn NA van @Marijn2 mogen ontvangen.
Leuk hoor die baboesjka verpakking Marijn :wink: tape…,papiertje…, doosje…, weer een envelop… Ahh, de GShock :smiley::+1:
Top geregeld … aanrader wat mij betreft

3 likes

Een bezel voor mijn SKX007 overgenomen en daar ook nog twee knutsel inserts meegeleverd gekregen. Bedankt, aanrader!

1 like

Bezel verkocht aan @Marijn2. Snelle reacties en betaling en een bevestiging van ontvangst. Netjes!

1 like

Recent een horloge verkocht aan @Marijn2 Leuk contact tussen tijdens onze vakanties :grin: en uiteindelijk een prima transactie gedaan :+1: Aanrader!

1 like

@Marijn2 heeft meegedaan met mijn inkoopactie. Net als met alle andere participanten verliep de communicatie soepel en betaalde hij bijzonder snel!

Wederom hartelijk dank!

1 like

Bezel overgenomen van @Marijn2.
Hij reageerde op mijn “gezocht” topic en kwam met een net prijsvoorstel.
Snelle verzending en netjes verpakt :+1:t3:

1 like

Horloge verkocht aan Marijn.
Snelle en duidelijke communicatie.
Vlotte betaling!

Ik zie Marijn dan ook als een eerlijk hf-lid waarmee je ook nog een goed gesprek kan voeren.
Veel plezier met het horloge!

1 like

horloge gekocht van Marijn, deal was snel gemaakt en eigenlijk was alles snel gegaan!
prima verpakt en snel verzonden. :+1:

1 like

Rubber en canvas bandje ban @Marijn2 gekocht.
Zelfs voordat ze ontvangen zijn kan ik zeggen:”100%+”!!!

1 like

Snelle deal gemaakt met @Marijn2

Netjes en goed verpakt, alles naar wens! Goede en heldere communicatie, dit is 5 sterren waard :+1:t2:

1 like

Hele gave Vostok Amphibia 710 overgenomen van @Marijn2.

Heldere en vlotte communicatie en niet te beroerd wat vragen te beantwoorden over het horloge. Na de deal binnen een dag in huis, zeer goed ingepakt! Zo zien we dat graag.
Als klap op de vuurpijl ook nog een mooie Zuludiver band via hem erbij gekocht. Moet nog binnenkomen maar dat zal ongetwijfeld van hetzelfde laken een pak zijn.
10/10!

1 like

Net de Vostok 470 van Marijn on ontvangst mogen nemen. Snelle deal, vlotte reactie en goede communicatie! Topper.

Ik ben klaar voor de volgende lockdown met het extra wc papier wat in de zending zat :grin:

1 like