Iemand bekend met de Marina Militare horloges van de verkoper GETAT Watch Co.?
Heb mijn oog laten vallen op één van de modellen(heb geen probleem met een datumloepje)
Hoe is de service van deze verkoper en hoe zit het met de invoerrechten/tax via deze verkoper?
Prijzen zijn zeer schappelijk en had al eens vernomen dat de prijs/kwaliteit verhouding best goed zijn.
Heeft iemand ervaring met deze verkoper?
Heb er zelf al twee horloges gekocht en ben er tevreden over.
Qua service: heb ik nog geen beroep op moeten doen, maar de prijs/kwaliteit zit goed volgens mij. Werkjes lopen prima en afwerking is goed.
Invoerrechten waren bij mijn aankopen niet van toepassing (te laag bedrag).
Dus wat mijn persoonlijke ervaring met GETATWATCH betreft: betrouwbare verkoper.
Met Vriendelijke Groeten,
Chris.
PS: het zijn en blijven chinese werkjes, dus het kan wel eens tegenvallen, maar ze kunnen ook ontzettend goed en precies zijn, dus da’s altijd een gok(je)… ;)… maar voor die prijzen kan je het risico wel nemen…
Ook ik heb louter positieve ervaringen met GETAT. Soms moet je wat langer wachten op een antwoord (chinese feestdagen bijv.), maar het gaat tot nu toe altijd goed. Service ook ok dus. Ook wat mij betreft dus: betrouwbaar.
Yep, ook hier goed gegaan. Invoerrechten hangen af van de totaalwaarde die op je pakket staat, of je geluk hebt, en of je “geluk” een legaal handje helpt: de keuze van koerier waarmee je laat verzenden bijvoorbeeld. Met EMS heb ik veel “geluk” mee & met Fedex nooit… 100% pakkans bij mij.