ik zie deze klokken op Ebay, ik kan een Panerai niet betalen dus kijk ik naar zo een Chinees, maar is het wat, heeft iemand daar een idee over.ik vind ze er overigens goed uit zien, maar papier is geduldig zei mijn moeder altijd.
Prima klokjes voor het geld, en er staat geen panerai op, das het belangerijkste.
Ik heb zelf een radiomir achtig horloge en bevalt prima, mooi afgewerkt en best een
kwalitatief aardig klokje.
Kijk eens op www.jacksontse.com daar vindt je al de modellen
Prachtige klokken voor een hele zachte prijs. Heel goed afgewerkt voor dat geld! Ook top service van Jackson. Hij reageerde heel snel op al mijn vragen per email.
ik heb er ook eentje, alleen ik realiseer me dat ik er geen foto van heb.
Een prima horloge dat uitstekend meegaat in de huidige mode van grote klokken om de pols; en dan is dit nog een beschaafd ogend exemplaar!
Ik draag 'm niet vaak; de band vind ik te kort. Daar zou een andere aan moeten. Er zit wel een aparte gesp aan de band: een witgouden (!) met ‘Paneristi’ er in gegraveerd. De gesp met op maat gemaakte band heb ik in een veilinghuis in Zwolle (geloof ik) gekocht uit de boedel van iemand die falliet was verklaard. Zijn echte Panerais kon (en wilde) ik niet betalen.
heele leuke kloke ik heb er een gehad die heb ik stuk laten vallen was een jaar of 5 terug. nu heb ik er weer een ander type nu en zeker blij mee heb alleen de band vervangen want die vond ik niks. zo een klokje is zeker zijn geld waard
Dan ben je bij Jackson waarschijnlijk goedkoper uit. Als je wilt weten wat ik voor de mijne heb betaalt inclusief verzenden moet je maar even een PB sturen.