Klopt helemaal Lex, was echt een vrienden deal , maar je weet hoe het gaat he op het HF. Wordt gewoon flipperen genoemd, mooi voorbeeld is het bericht onder die van jou van @Eddie. Dat was een gift voor het goede doel, verstuurd op mijn kosten en je ziet de vraagtekens bij het bericht van Ed. Je doet het nooit goed, tenminste als je fredpanarai1 heet
(geintje)
Weten ze dat al? Je zadelt ze met een flinke verantwoordelijkheid op.
Zeker weten en de oudste houdt alles goed bij, worden uiteindelijk toch knaken
?? Vlieg 1x minder naar de Antillen en qua duurzaamheid kun je weer minstens 10 jaar vooruit met je hobby. Het duurzaamheid argument zie ik niet zo. Dat daargelaten; ik heb op het moment 1 horloge te koop. Niet om te flipperen want ik heb hem ooit gekregen, maar om persoonlijke redenen. Verder nooit een horloge verkocht. Ik koop dan waarschijnlijk ook minder dan de gemiddelde ‘flipperaar’. Er gaan jaren voorbij zonder dat ik iets koop. Helemaal geen moeite mee. Maar alles wat ik heb houd ik ook, en ik ben er nog steeds blij mee. Maar kan me eerlijk gezegd ook best voorstellen dat mensen zich door mooie nieuwe modellen laten verleiden en daar zo nu en dan ‘ruimte voor maken’ in hun collectie.
En precies dit had ik laatst ook
Neuh, doe maar gewoon een rolex
Niet zeuren Ferry.
In Turkije en Syrië waren ze blij met jouw gift.
Ik ben nog steeds blij met het horloge.
Alleen maar winnaars
Maar een beetje plagen blijven we doen.
Jawel Ed, zit vandaag in de klaagmodus dus verwacht een boel medelij . Morgen zal ik wel weer in de blije modus zitten, misschien ga ik dan een beetje plagen