Pontiac memomatic antiek horloge
€ 10.000,00
http://link.marktplaats.nl/752077933
Vind de biedingen in ieder geval getuigen van wel!
Pontiac memomatic antiek horloge
€ 10.000,00
http://link.marktplaats.nl/752077933
Vind de biedingen in ieder geval getuigen van wel!
Excuus, over het hoofd gezien.
En dat op marktplaats nog wel
Heeft hij toch € 3,50 voor moeten betalen om de advertentie te plaatsen, zonde
Puur goud…
Nou ervan uitgaande dat er toch voor een paar honderd euro aan goud aan zit is de waarde toch niet niets…
Is inderdaad niet veel vergeleken met wat er hier bij schering en inslag voorbij komt, maar een paar honderd euro is misschien wel meer dan de gemiddelde mens aan een horloge uitgeeft…
Waardevol is gewoon erg relatief…
Gaat meer om de gevraagde prijs van € 10.000,–
En ik zie ook “verguld” staan in de tekst…
Zullen we met de forumleden massaal gaan bieden, dan begin ik wel bij 10 euro (
Zullen we met de forumleden massaal gaan bieden,
dan begin ik wel bij 10 euro (
Mooi niet! stel dat hij zegt “IS VERKOCHT”
[quote]Beschrijving
Omtrend 1958 gekocht horloge. Puur goud. Model: 3 sterren, pontiac memomatic.
Zeer waardevol![/quote]
Aahhh en ik was juist op zoek naar het model met 4 sterren weer dood gemaakt met een blije mus!!!
Aahhh en ik was juist op zoek naar het model met 4
sterrenweer dood gemaakt met een blije mus!!!
Afgezien van de ridicule vraagprijs, was de indeling van Pontiac’s horloges bekend om het (van 1 tot 3) sterrensysteem :
Quote uit Wikipedia:
Pontiac maakt gebruik van een sterrensysteem om de kwaliteit van het uurwerk aan te duiden. Eén ster staat voor een eenvoudig uurwerk, drie sterren staat voor een kwalitatief beter uurwerk.
Er staan inmiddels al wat leuke biedingen.
Daarom zijn die met 4 sterren waardevoller. Dat is een met dubbel uurwerk, 1 hoog 3 sterren kwaliteits-uurwerk en een simpel 1 sterren uurwerk als back-up. Die zijn wel €15.000 waard! Zal straks de Wikipedia pagina eens updaten.
Beter bekend als de: “Pontiac ‘Wim van Est’ classic doublé automatic Quartz back-up slim line”
:+
gaat snel richting 30.000
Had 25k geboden, kreeg binnen het kwartier volgend mailtje:
“Neem aub contact met mij op, als u serieuze interesse heeft”
Wat een idioot
Had 25k geboden, kreeg binnen het kwartier volgend
mailtje:“Neem aub contact met mij op, als u serieuze
interesse heeft”Wat een idioot
Wie is nu eigenlijk de idioot? De horlogekenner die tijd neemt om onzinbiedingen te doen of de niet-kenner die een (te) hoge prijs vraagt ?
Ach nu heeft hij toch nog lol van z’n €3,50!
Ik wordt persoonlijk altijd gestoord van onzinbiedingen op marktplaats. Bij mij zijn het echter altijd belachelijk lage biedingen. Marktplaats is nu eenmaal een vergaarbak van idioten maar ik zou nooit bieden op iets wat ik niet ga kopen.