Marktplaats ...is daar wel iets echt?

Als ik zo op marktplaats lees zie ik vaak erg lage prijzen. Zo laag dat de horloge niet echt kan zijn. Ook Seiko 5 modellen zijn erg vaak nepperts. Rest dus de vraag of je daar eigenlijk wel iets echt kan treffen.
Wat is jullie ervaring?

1 like

Ja dat kan maar het is wel goed oppassen

Laatst nog een echt boek gekocht.:sunglasses:

11 likes

Je moet ze ook nieuw kopen!!

2 likes

29 likes

Zal wel.
Maar als je een Rolex zoekt op marktplaats en je zet het prijslimiet op 100 euro, dan nee je zult niet veel echte horloges aantreffen. Maak daar maar geen van.

Vanwaar de vraag?

1 like

Heb denk ik tientallen horloges gekocht op MP
buy the seller en altijd ophalen
nooit enig probleem gehad
maar er wordt gebruik gemaakt van de gretigheid van veel kopers die graag voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten
oppassen geblazen is het advies dan is er niets aan de hand

5 likes

een hogere prijs is zeker geen indicatie van dat iets wel goed is. En een lage prijs ook niet altijd een indicatie dat er wat mis is.

2 likes

Helemaal waar
met gezond verstand kom je een heel eind

2 likes

Op mp kun je een stuk meer goede deals vinden dan hier in het blauwe deel, natuurlijk zit er wel een hele hoop “ruis” tussen.

2 likes

Toch proberen goede oplichters je te lokken met een lage, maar niet te lage prijs.

Om het voorbeeld van TS te blijven de Seiko 5, daarvan worden een hoop replica’s en mumbai specials ook gewoon aangeboden voor 50-75 euro. Dat is de prijs van een normale originele.

Een vriend van me vraagt of je een link naar de desbetreffende pagina hebt.

3 likes

Ik had ook meer luxere goederen in gedachten, een speedmaster,of een iphone.

Off topic, maar je bent werkelijk de eerste 14-jarige die ik het woord ‘vanwaar’ zie gebruiken. Het kan maar als docent VO niet eerder meegemaakt. Van harte, ik had je graag id klas gehad :smile:

9 likes

Ja dat kan. Maar het blijft oppassen.

Zeker wel. Goed nadenken. Altijd ophalen. Ik heb via MP echt goede scores gehad . Goede vintage Edox voor 3 tientjes omdat men niet wist wat men verkocht. Het is dus ook andersom. Kopers zijn ook scherp.:wink:. Dat is mijns inzien het hele spel.

2 likes

Deze van mp gehaald, seems legit :ok_hand:

3 likes

LombokU, youngwatchenthousiast gaat graag door het leven als de eeuwige 14 jarige
.:joy: dikke klokken om de pols . Ja zo,n knul wil je graag in je klas hebben.:muscle:

1 like