Marktplaats koopje

wat vinden we hier van
http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/horloges-heren/365010970-breitling-superocean-te-koop-nieuw-gekocht-op-04-06-10.html?return=eJw1jcFuwyAMQP%2BlUnNrEkBJM6Koan9iZxa8BoUAwo7Wbdq%2FD0%2BdxOE9%2BwkbLfS30%2B2IWva9PiCYPC%2FjQpR006wxQag3k1dK3hjCOvgGHWRjIZzKI4MIoVli9vEOeFogF53FoES90OYvDz%2BJyuJE8aiu4qhuaS%2FQFvCCJ4PsmeUfKw6sK8xh%2Bg%2BpwJcresN3i88tPbcbZ2HfILuZ4wf%2FJLuuVWyfxTo5nAVfWT%2BKvWVw5F24l0FEviWrlPaprVJEmqOFSZzFy%2FX1MP78AvmyVmU%3D&df=1&fta=eNotkc1y4yAQhN%2BFg88MCEkM5UNeINc9uvgZHFVkizJyot1U3n358YHSV90zqKuxOOFPxhnZ87FevuyamckIUiA71jOcQj7vG4JJT%2BRmBYRZjGYV5SvBhAVNStXY8d%2BSTI4hF2Uvyi3h%2FXmjx%2BLNeiAIpbg0619UYp5gNJ%2Ff6B607Otyv5otLyhOKT3P%2FJS2vPst0Bkm0G9%2FapgBWbJXYmYpOTJKZEtoKSWUlKBm4XjwByjBywmHmxRYzY9oSUgNxXCjCtYV8BD1DA0IomoQBhoaOJJ9xnKwDWZBHRTJsYPyfUuNsSp24s5SBz%2FHZnERquJ55GP7F3eSfANJL0XqlscNXFDdmsMQYt1yMZITHUQIDYLT3RqH14wEbhsI5%2Bu6o%2BCd7jDEF0AfJi9du4cct60N0haG%2FszI9i3ZkC8r3a%2F7R%2B1YFUMju9njUmsvTQeEWnwp234z8%2F7CL2Yscvz5%2Ff0PreWv%2BQ%3D%3D&fta_ind=10&fs=1

Zier er wel echt uit, maar of dat ook zo is…
Zou een koopje zijn inderdaad…

If it looks too good to be true…

DaanL Schreef:

If it looks too good to be true…

Volgens mij de enige juiste reactie maar wel erg verleidelijk.

Hmm,

ik heb 'm vergeleken met foto’s op de Breitling site. Ik ben geen kenner, maar ik zie weinig tot geen verschillen… Wat denken de échte kenners ervan?

Gr.

Dit is gewoon een grap!
Misschien hebben ze ruzie en verpatst zij hem z’n klokkie.:smiley: :smiley: :smiley:

en hij is verdwenen

Verkocht???

nee, niet verkocht ,ik had gereageerd met de vraag of hij echt was en kreeg antwoord dat ik kon komen kijken .
Ik heb daar echter niet genoeg verstand van om dat te kunnen uitmaken.
Ik heb het maar afgekapt ,want zo een Breitling voor zo weinig kan gewoon niet.

Lenno

Lenno, vraag eens een close-up van de wijzerplaat - daar kan je reeds veel uit opmaken. Je mag hem ook doorsturen naar mij hoor.

goed plan,ik heb die vraag doorgestuurd en nu maar afwachten.
Bedankt voor de goede tip

waarom zou je een horloge wat 1950 euro heeft gekost en nog nieuw is verkopen voor 550 euro (bijna 25% van de aanschaf prijs) ? De foto’s zijn van hele slechte kwaliteit en de gasten zijn pas 1 dag lid van marktplaats sorry maar ik vind het redelijk stinken kan me niet voorstellen dat het klopt

Wellicht heb je gelijk- ze kunnen ook een andere foto doorsturen…

je leest hier op het forum toch vaak zat als het te mooi is om waar te zijn dan …

vraag je jezelf eens af of jij een klokje voor dat geld zou aanbieden als ie nieuw is ? het antwoord is nee lijkt me, tenminste bij een normaal denkend mens in elk geval, waarom bieden deze mensen hem dan wel aan voor dat geld ? hij is er trouwens ook af ! waarom ?

geen idee waarom hij eraf is en natuurlijk is het te mooi om waar te zijn , ik ben niet achterlijk maar ik vind het gewoon leuk om te reageren op dat soort advertenties en te kijken hoe er gereageerd wordt.

lenno Schreef:

geen idee waarom hij eraf is en natuurlijk is het
te mooi om waar te zijn , ik ben niet achterlijk
maar ik vind het gewoon leuk om te reageren op dat
soort advertenties en te kijken hoe er gereageerd
wordt.

Ik snap dat dat grappig is, staan ze een keuring/taxatie toe bij een juwelier van jou keuze?

denk het niet want ik hoor niets meer