Marktplaats/ Omega

Ik heb mijn Omega Byzantium te koop staan op marktplaats en nu is er geboden door Cathy Moore. Nu is dat op zich heel mooi maar bij elke wat duurdere Omega kom ik een bod tegen van deze persoon.

Mijn vraag is of Cathy Moore hier ook op het forum actief is of dat er iemand bekend is met deze koper?

Heb zon vermoeden dat Cathy Moore uit Nigeria komt en daar is 99% oplichter van

Dezelfde persoon heeft ook mijn vraagprijs geboden op mijn Calendrier Retrograde op Marktplaats. Dit zaakje stinkt… Ik stond op het punt haar te mailen, maar doe dit maar niet.

gr,
Hans Mennink

Ik heb inmiddels het bod van deze persoon verwijderd…

Nigeriaanse oplichters bedienen zich vaak van Engelse vrouwennamen. Komt onschuldiger over, denk ik. Vaak willen ze het voorwerp cadeau doen aan hun zoon die ergens in het buitenland studeert. Heb één keer gereageerd en kreeg toen het bekende verhaal over cheques, wissels of weet ik veel. Alleen vergiste Cathy of Stella of Mary zich even en dacht ze dat ze een laptop bij me bestelde.

LOL maar je kunt zo heerlijk met ze spelen als je 'n beetje weet wat je doet… Zo snel als ze stapelverliefd op je worden en overtuigd dat je de man van hun leven bent joh :wink:

Cathy Moore of hoe de persoon zich dan ook verder kan noemen, komt (volgens zijn/haar zeggen) uit Nigeria en kan daar eigenlijk maar beter blijven!

Uiterst amusant in dit kader:
http://www.419eater.com