Marktplaats oplichting? Uithoek van het land en geen Nederlands spreken

Bij een Seiko Quartz? Waarom? Een tweedehands fiets is duurder.
Wat een angst allemaal.

Inderdaad, wat weet de verkoper nou wat er hier te halen is. Ik heb 1 horloge bandje op MP staan en dat is het.

Het opsturen voor de betaling kwam doordat ik mn twijfels uitsprak over dat het horloge niet liep en volgens hem alleen een nieuwe batterij nodig had. Toen stelde hij voor van kijk maar, als je hem betaal je en stuur hem anders maar terug.

2 likes

Hmm 1-0 voor jou, Die van SybrenAnne was ook goed met zn hondje, Maar maak je geen zorgen hoor, dit komt vaker voor, die verkoper heeft ook vertrouwen in de mensen. We waren je maar aan het plagen

los van de bijzondere wijze van een horloge aanbieden, maar koekoek zegt in de eerste zinnen van dit leuke verhaal al iets moois, namelijk dat die verkoper meer vertrouwen in de mens heeft dan hemzelf. waarom? geen idee, maar er word toch in vertrouwen een deal afgerond, en dat is weer hoe het zou moeten

1 like

Geloof niet dat ze je opzoeken in Suriname :grin:

2 likes

Angst niet verwarren met voorzichtigheid.

Denk ook niet dat iemand iets onder deze condities naar me zal opsturen :grimacing:

1 like

Hij gaat nu vervolgens inbreken om zijn horloge terug te halen. Paranoia Strikes Deep in the Heartland :disappointed:

Waar gaat dit in hemelsnaam over?!
Ouwe meuk van een paar tientjes.
Maar, als je d’r lol aan hebt, why not!
En, MP maakt het zo nog extra spannend ook, win win! :smile::+1:

Is wellicht zo, maar dat geldt toch ook voor de ‘normale’ manier van kopen via MP (of HF)? Gewoon geld naar een wildvreemde overmaken en dan maar afwachten of je iets toegestuurd krijgt. Veel mensen, waaronder ik, hebben daar geen probleem mee (of hebben dat in ieder geval meerdere malen gedaan). Waarom zou dat andersom niet ook gelden?

1 like

Wat een eindbaas if you like it keep it💪

Echt he. Gewoon een coole gast !

Dat is zeker waar als je het zo bekijkt.

:smiley:

En een goeie deal, :+1:t4: goed dat je gewoon door bent gegaan.

Daarom laat ik ook alles op werk bezorgen. Komen dagelijks genoeg pakketjes aan, daar kan die van mij ook wel bij dan :rofl:.

Ook niet via webshop?:scream::scream::fearful:

1 like

Gewoon hele mooie Seiko duikers.
En die blijven mooi!

Die Speedmaster komt er nooit.
Je hebt echt een serieus probleem Daniel :joy:

2 likes

Leuke aanwinst, en een fijne manier van zakendoen zo. Het is jammer dat oplichters het vaak doen voorkomen of ze in de uithoeken van het land wonen. Dat verstoort het beeld. Ik heb een soortgelijke ervaring (game console), van iemand die het al opgestuurd had voordat ik het betaald had. Ook een verkoper uit een klein dorp richting de landsgrens.

1 like