Marktplaats opschonen

Op marktplaat wordt onderstaande seamaser chrono aangeboden maar volgens mij betreft het hier een replica. Maar wel met doos pasjes labels etc
seamaster
http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/horloges-heren/358245353-omega-seamaster-planet-ocean.html?return=eJwtjc0OgjAQhN%2BFBI7QghhT0hj0ITw3bZWG%2FmzYEo3Gd3dRT%2FPNzmRHCS5eTrABBT8wUaBVi56GKWcQTTMnsLEOapkzeKUy1tE3v0oNExwfXvLKoMyp7EZedifjCEh9Jn06IMSrwX8K25URBArGuAa7OE12vpNNwd5U2fYto6lo8xeTtipSI%2BH2uK0AVskqSJh1Mlb23W5%2FORfD%2BwPvJT6v&df=1&fta=eNotj8tuwyAQRf9lpGbNw8TxIK%2By77ZLa2Kwi4oNCjixGuXfC1Z3RzNX90HY4ivhBWG7%2B%2BFBPoFOyBlD2H3PTyb1OSDXxqH2GX9d1GkyRaFjRqaXiOu22Lsb9c8Tw2Jn%2BhAselptLhBGS6sOyaE4xbj17BRDymMwtleyOX9da1iDEGm2oF1xTSgRnDlatByBK2XZdJP7AbduqkBnabsKXMixXmTbTe2lgDCkTBWLpm2UKcBloxg7RhXnHCKZNHi7zvm7JrLy6BAW2odaouSao4VAoCfoz398gCZk%2BHq%2F%2FwD9Dlzr&fta_ind=3&fs=1

Dat horloge is al 25x aangeboden ofzo. telkens onder een andere naam.

Onzin ook, de roseuitvoering kost nieuw 17.500,- of zoiets.
1.500,- lijkt mij dan ook te goed om waar te zijn, of het moet een gestolen horloge zijn ofzo.

Het is eigenlijk vrij storend want mp staat barstens vol met replica omega’s. :frowning:

Hmm slechte ontwikkeling… kl**tvolk

Waarschijnlijk wordt je geript als het komt ophalen.
Bas

Waarom denk je dat het een replica is? Ik heb even met een niet-kenner blik gekeken, maar zie niet zo verschillen:

Groeten,

Martin

De sub dials staan op de onderste foto in ieder geval veel verder uit elkaar, maar ik ben ook geen kenner.

Wat WVE meldt over de subdials klopt! Bij de 1e foto staan deze dials dichter op elkaar…

Kwou net zeggen :stuck_out_tongue:
Wel onvoorstelbaar dat ze tegenwoordig met doos, witte om-doos, papieren, boekjes, passen, prijskaartje en zelfs plastieken zegels geleverd worden.

Als het een stalen was, zou iemand er nog best in kunnen tuimelen.

Welke pannekoek gaat een horloge van ruim 17k verkopen voor 1,5.

dan mis je toch redelijk wat financieel/commercieel inzicht. Enige wat ik kan voorstellen is dat het horloge gestolen is.

Time Cat Schreef:

Welke pannekoek gaat een horloge van ruim 17k
verkopen voor 1,5.

dan mis je toch redelijk wat
financieel/commercieel inzicht. Enige wat ik kan
voorstellen is dat het horloge gestolen is.

Gezien de subdials gaat het hier om namaak. En dan is z’n financieel/commercieel inzicht helemaal niet zo verkeerd. Diens moralistisch inzicht is natuurlijk weer een ander verhaal…

Vanmorgen uit verveling en aangespoord door de titel van deze post even een berichtje gestuurd via MP naar de verkoper met de mededeling dat de verkoop van ongeauthoriseerde imitatie horloges niet is toegestaan en het dreigement dat als de advertentie niet binnen 24 uur verwijderd zou zijn er juridische stappen zouden volgen… Gestuurd uit naam van Swatch Group Nederland :smiley:

Ik kijk net en het horloge is verwijderd :slight_smile: Opgeruimd staat netjes. Niet iedereen zou dit als een fake herkend hebben. Er waren al biedingen van geloof ik € 500.

groet

Gezien deze post http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,215166,215168#msg-215168 zien we em (helaas) vast weer terug…

die van marktplaats heeft geen datum lijkt het

sharkbyte Schreef:


… Gestuurd
uit naam van Swatch Group Nederland :smiley:

Valse namen opgeven mag natuurlijk wel hé? B)-
of is dit een leugentje om bestwil? Dan is het goed.