Marktplaats , raad gevraagd

Als koper ben ik verschillende keren opgelicht via Marktplaats; wel betaald, niets ontvangen. De gelijkoverstekenoptie vind ik derhalve een goede regeling, waar uiteindelijk verkopers bij gebaat zijn, want het verhoogt de betrouwbaarheid van handelen via Marktplaats.

Groet, Tim

Jammer, ik had het wel gezellig gevonden. :upside_down_face: Ik ga er stiekem vanuit dat ik wel mag binnenkomen, ik heb jou ook een soort van binnengelaten.

Ik geef je groot gelijk Chlorophyl en als de tijd rijp is voor mij om iets te verkopen dan laat ik hier ook geen vreemden aan de deur komen. Vreemden + laten weten dat er iets te halen valt + laten weten waar je woont
? Beter van niet. Daarvoor is mijn bezit en vooral alles wat adem heeft achter mijn voordeur mij veel te dierbaar.

Plus ik heb een eetverslaving, dus ik grijp ieder excuus aan om een bezoekje te brengen aan de internationale topchef van de gele bogen.

4 likes

Ik gebruik mijn zoon altijd als excuus. :man_facepalming:

1 like

Ik heb een andere strategie bedacht bij mijn vriendin.

Hopelijk bedenkt ze dan pas als we daar zijn aanbeland dat ze helemaal niet naar McDonald’s wilde. Meestal bedenkt ze het in de auto al. Sinds een aanrijding functioneert de vergrendeling van mijn auto op eigenaardige wijze, ik kan er altijd wel een mouw aan passen. :upside_down_face:

4 likes

Bedankt voor alle antwoorden, het systeem was voor mij nieuw. Bij catawiki is er ten minste een identiteits controle vooraf.
Dus ik ga op deze manier niet verkopen op MP. moeten ze maar op mijn tweedehands kijken naar mijn profiel dat is perfect als verkoper.

1 like

Weer iets ontdekt, als je vanuit Belgie de optie gelijk oversteken wilt gebruiken, moet je via Ideal 0.01 cent overschrijven, dit kan echter vanaf een Belgische rekening niet.
Dus MP is oke om te verkopen, maar alleen via overschrijving tussen banken en dan opsturen.

Probleem opgelost :+1:

1 like

Marktplaats vind ik prima werken met het oog op vertrouwen te houden. Als je het niet vertrouwd niet doen. Anders altijd wel doen. Ik haal de mooiste dingen van marktplaats voor soms prijzen :joy::joy:

Verkopen ook prima. Gelijk oversteken is voor pussy’s die beren op de weg zien.
Geen gedoe met torenhoge kosten voor de verkoop van de spullen

2 likes