Ik heb eeb bod op marktplaats, ze vragen gelijk oversteken? dit betekend dat ik opstuur en nadien geld ontvang
Vraag: Welke garantie hebik dat dit goed verloopt?
Stel ontvanger zegt ; de doos was leeg, om maar iets te noemen.
Vind dit een kutregeling voor verkopers. Ik heb het weleens gedaan. Uiteraard aangetekend en verzekerd verstuurd. In mijn achterhoofd gehouden dat als het misgaat ik contact zou moeten opnemen met PostNL aangezien het verzekerd verstuurd was. Denk niet dat marktplaats iets voor je kan betekenen als het horloge ineens verdwenen is.
Ik zou gewoon lekker een betaalverzoek vragen. Het āgelijk overstekenā concept is een grote gimmick zoals hierboven beschreven
Ik zou bankoverschrijving doen. Willen ze niet, jammer dan.
Gewoon lekker ouderwets.
Op Marktplaats steekt niemand gelijk overā¦
Gelijk oversteken is irritant. Als koper ontvangst niet valideert kun je week op je geld wachten. Je krijgt het wel maar duurt dan te lang. Zeker nu er eindelijk reviews op marktplaats zijn is gelijk oversteken vrij zinloos en te laat ingevoerd. Naar mijn idee een melkkoe van marktplaats. Schiet lekker op die kosten die ze rekenen. Katjinggggg
Laatst betaald via gelijk oversteken (geen horloge). De verkoper heeft netjes de track en trace doorgegeven. Verder hoefden wij niets meer te doen. Toen het pakket bezorgt was werd door marktplaats automatisch het geld doorgezet. Als wij dus iets anders in het pakket hadden zitten was dat wel zuur voor ons geweest.
Ophalen/wegbrengen blijft het veiligst (Dat doe ik dan altijdā¦)
Niet bij mij thuis in ieder geval. Ik spreek altijd ergens af. Mcdonalds ofzo.
Lekker makkelijk als je daar werkt ja, maar wij moeten daar eerst nog de deur voor uit hĆØ. Slimmerd.
Ik deed dat laatst wel met mijn bankstelā¦vonden ze irritant .
Zijn er dan niet veel kopers die afhaken wegens wantrouwen ?
Kan de koper wel in de auto blijven zitten met de mcdrive
Volgens mij ben je als verkoper juist vrij goed beschermt aangezien je sowieso je geld krijgt. Voor kopers biedt het daarentegen helemaal niets aan zekerheid of bescherming.
Heb ik nog niet meegemaakt. Ik doe het ook niet met alles natuurlijk. Maar er komen bij mij geen mannen binnen.
Had er eergisteren nog 1 die wilde mijn Muhle Glashütte kado doen aan een pastoor in Nigeria. Ik kreeg ook een mailtje van HSBC om de verzendingsgegevens te versturen zodat ze het geld konden overmaken.
Klinkt wel vrij legit, had je best kunnen doen.
Ga ik volgende keer zeker doen!
Misschien krijg je ook wel een paar millies gestort