Marktplaats succes Deel 2

Hallo Allen,

Zoals altijd was ik op zoek naar wat nieuws (wie niet?) en weer een leuke koop kunnen scoren deze week. Iemand bood een partijtje horloges aan met 2 leuke modellen erin, gelijk een reactie gegeven een een mooie pakket deal kunnen maken. Voor heel weinig geld 2 nieuwe klokjes voor dagelijks gebruik.

Deze 2 doosjes stonden vandaag bij mij op de deurmat :slight_smile:

Het is een Timex IQ geworden (T2N707) met oranje rubberen band. Erg leuk zo’n Inteligent Quartz. Geeft op een apparte manier de 24 uurs aanduiding aan links boven in de hoek en als je de chrono start veranderd de 24 uurs aanduiding in de uren meter. Ook de flyback functie werkt super. Al met al lekker zomerse sport klok en hij is ook nog een gloednieuw en ongedragen.

Hierbij de fotos van de Timex

Als 2e heb ik ook nog een Casio Edifice erbij genomen (EFA120d), Dit model edifice had ik nog niet eerder gezien maar vond hem gelijk leuk en appart, super leuk klokje aangezien hij analoog en digitaal is, world times heeft, stopwatch, alarm en ook nog een temperatuur meter. Deze is niet nieuw, de band heeft redelijk wat krasjes maar niet heel storend maar de kast is in goede staat, iemand een idee wat een nieuwe band voor zo’n klokje kost?

Hierbij de fotos van Casio

Ik blijf het leuk vinden om leuke deals te scoren op marktplaats maar soms wordt de collectie te groot. Ik wil niet alle klokjes zomaar klakkeloos te koop aanbieden maar mocht er iemand interesse hebben in 1 van de klokjes mag je altijd een pbtje sturen.

Ik hoop verder dat jullie het leuk vinden als ik hier af en toe een leuk verhaaltje van maak. Mocht dat niet zo zijn hoor ik het natuurlijk ook graag :slight_smile:

Mooie klokjes voor erbij ! (tu)

Deze, toch wel indrukwekkende Timex IQ heb ik ook (via die webwinkel die hier niet genoemd mag worden :D)
Alleen heb ik een iets minder opvallende band.

Veel plezier ermee.

Groet
Herman

Zo Niels, het is nou wel bewezen dat het niet altijd kommer en kwel is op marktplaats. Veel plezier met deze mooie aanwinsten en ik kijk nu al uit naar je volgende mp avonturen

Gr Wouter

Leuke nieuwe aanwinsten! Zeker volhouden deze marktplaats succes topics, erg leuk om te lezen!

Gefeliciteerd met je aanwinsten prachtig geniet ervan

Heel erg leuk, vooral die Timex. Waarom vind ik nooit zo een koopjes. Heb je tips? :slight_smile:

MT043 Schreef:

Heel erg leuk, vooral die Timex. Waarom vind ik
nooit zo een koopjes. Heb je tips? :slight_smile:

OF je hebt gewoon mazzel, OF je gaat gewoon 24/7 marktplaats in de gaten houden. :smiley:

Proficiat!

Die Casio heeft iets nets en toch sportiefs.