Marktplaats succesje

Nog een kleine update van mijn kant.

Vandaag was ik op marktplaats aan het rondstruinen en kwam ik een mooie Citizen tegen voor mijn vriendin. De prijs was erg aantrekkelijk maar ik kon op de foto’s nog niet echt goed zien wat voor model het was en in welke staat. De verkoopster kon mij dit ook niet uit de doeken doen.

Omdat het dicht in de buurt was ben ik toch maar gaan kijken. En wat blijkt, het was deze citizen. Een mooie eco drive met saffier glas en ook nog radio controlled. Gelijk gekocht als kadotje voor mijn vriendin!

Hij was wel wat vies maar zo zag hij het uit na een flinke poetsbeurt.

Ziet er gelikt uit en dan nog eens ecodrive en radiocontrolled ook.
Je duifje mag blij zijn.

Geslaagde actie:)

Ziet eruit als nieuw! :slight_smile:

Wow…

Proficiat met je koopje!

Leuk model horloge

Erg leuk horloge, jammer dat ik hem niet gezien heb. Welk type is het? Ik kan namelijk niet een vergelijkbaren vinden. Lijkt op een Japan versie geen EU

Ziet er goed uit, proficiat!

bedankt voor de reacties

Ik moest ook een hele tijd zoeken naar het model. Normaal kijk je natuurlijk achterop maar de dame waar ik hem van kocht had niet eens het plastic van de achterkant gehaald maar wel het horloge gedragen. Ik moest flink moeilijk doen om dit er af te krijgen

Toen alsnog het model nummer gevonden, en ook even de gebruikshandleiding gedownload om alles weer goed in te stellen.

Dit is het model: ES4000-51A - Cal. H360

Volgens mij is het gewoon een EU model, ze vertelde namelijk dat ze hem had gekocht bij de juwelier om de hoek.

Ik heb het model nog eens opgezocht en je kan het horloge nog steeds kopen voor ca. 300 euro. Ik heb er echter maar 70 voor betaald :slight_smile:

prachtig uurwerkje

Ik wil je wel een beetje winst geven voor het schoonmaken :)o