Hoi mede forummers
Hebben jullie de laatste tijd ook last van marktplaats achtige pbtjes.
Ik de laatste tijd steeds meer in de trend van ik geef je er €150 .
Bieden prima maar wel normaal.!
En vervolgens laat men niks meer van zich horen.
Hoor graag van jullie.
Plaats een berichtje over die personen op ervaring met (ver)kopers.
Ikzelf heb hier geen ervaringen mee, het is al een tijdje geleden dat ik een horloge te koop heb aangeboden.
Plaatst dan gewoon een review bij “ervaring met (ver)kopers”. Hier schiet je niks mee op.
Edit: wat @marijn zegt.
Ja ik maak dat ook regelmatig mee.
Maar om over iedereen een review te schrijven gaat ook te ver.
Ik heb vooral weinig reacties op mn advertenties de laatste tijd.
Pb’s hebben m.i. een vertrouwelijk karakter. Ook al is de inhoud te gek voor woorden, je gaat er niet de boer mee op. Negeren, reageren, het staat iedereen vrij. Maar geen openbare schandpaal. Zo zit het m.i. in elkaar.
En dus nooit negatieve reviews. En zo gaat het maar door. Als iemand eens een negatieve review plaatst, komen er vaak talloze reacties van mensen met dezelfde ervaring.
Ik zie het niet als schandpaal, iedereen kan zich verdedigen.
Goed topic.
Dit soort reacties zijn mij hier ook al een paar keer overkomen, zelfs met wat oudere forumleden. Ik verbaas mij er dan zeker wel over, dat sommige forumleden zich zo gedragen, maar ik laat het verder gewoon gaan. Het heeft namelijk geen zin om mensen daarop aan te gaan spreken, want ze gaan over het algemeen hun gedrag toch niet veranderen. Daarnaast verkoop je er je horloge niet mee, wat toch het doel van je post was.
Meteen loslaten, geen energie insteken, en verder gaan met positieve dingen; dat is mijn idee.
Low ballen, heel irritant.
Als men geen geld heeft voor deze hobby gaat men maar sigarenbandjes sparen.
Hmm, krijg al reacties voor ik een advertentie overweeg…
Terwijl ik vroeger wel eens iets kocht of verkocht via hier is dat nu al wel even geleden…Als het geen seikosarbtunamm300 of een lading bandrrbandkostraps is is er maar weinig beweging. Heb Catawiki ontdekt, loopt als een trein en de prijzen zijn een veelvoud van wat ik hier zou durven vragen. Verder gebruik ik het forum gewoon voor andere dingen dan kopen en verkopen.
Haha jouw horloges zijn meestal ook iets couranter Na een paar dagen op HF nog niks maar internationaal binnen een dag al 3 berichtjes
Dat gebeurt wel meer sinds de uitvinding van de incoming, unboxing, NA cyclus…