Na zo eens een maand of 2 meegelezen te hebben is het tijd om me eens voor te stellen
Mijn naam is Mark, ben 37 en heb een passie voor mooie wijnen, sigaren, bieren en koffie
Aan aantal van jullie waaronder @Tissot62 zal mij via een andere sigaar gerelateerde digiale hangplek kennen als Markus
Horloges heb ik altijd op de achtergrond erg mooi gevonden maar anders dan een suunto ambit 2 voor de marathon en buitensporten had ik nooit
Een paar jaar geleden kocht ik een seiko SSB095 welke ik op een blauwe zulu draag en heb een keer een oude vostok gekocht.
Nu is het dus tijd om eens wat verder te kijken dan dat
Ik ben er inmiddels uit dat ik op zoek ben naar 3 horloges.
Een beater SKX zoals @handavinci er een gemaakt heeft met die bezel insert met dat rode pijltje
Een dressy sarb065 En een pellikaan flying dutchman 2, de handwinder in het zwart zoals @windhund er eentje verkocht met zo’n schitterende Ko band staan hoog op de verlanglijst
Ik blijf lekker meelezen, leren en van gedachten wisselen
Mijn dank voor alle informatie die hier te vinden is
Dank voor de reacties. De 3 genoemde klokjes heb ik nog niet dat zijn de 3 die het nu vooral lijken te worden (of mbt die skx soortgelijk)
Ik heb nu nog geen klokjes die echt het posten waard zijn maar omdat ik zelf topics met plaatjes ook altijd weet te waarderen hierbij
och met het risico off topic te raken… koffie is een mooie hobby:) rocket giotto plus V3 met een mazzer electric a met super jolly schijven. uiteraard met naked filter en vts filter. alles op een tijdschakelaar met weekprogramma. heel veel plezier van:) uiteindelijke wens is speedster
Leuk je hier te mogen begroeten!!
Een smaakvolle wereld waarin het voortschrijden der tijd met de nodige passie wordt gevolgd!!
Van harte welkom dan ook binnen de contouren van dit energieke HorlogeForum!!