Aan @Martijn mijn exemplaar van Moonwatch Only verkocht. Snelle communicatie, heel vlotte betaling. Aanrader!
Bij @Martijn via MP een horloge gekocht. Pas later ontdekt dat ook hij forumist was. Contact erg goed en vriendelijk, verzenden ging snel en goed verpakt. Horloge conform foto’s.
Bandje verkocht aan @Martijn.
Prima contact, meteen betaald en netjes berichtje bij ontvangst. Top.
Vriendelijke PB van @Martijn ontvangen met een aanbod van een 1171/633 Omega bracelet. Nette prijs overeengekomen. Prettig contact en voor een HF vriendenprijs nog een NASA strap zodat ik ook mijn ruimtepak aan kan met een horloge om .
Perfect verpakt in prima staat en de volgende dag ontvangen. Veel prettiger kan een deal niet gaan. Dus. Aanbevolen door Topklokkers
Horloge gekocht van Martijn.
Snel en netjes verzonden.
Fijne verkoper.
Martijn @Martijn attendeerde mij op een horloge dat hij wel wilde verkopen.
Deal snel rond gemaakt en heel tevreden met het horloge, in mooiere staat zul je er niet veel vinden!
Martijn bedankt! Wellicht weer tot ziens

Kreeg de opportuniteit van @Martijn om een Seiko Pogue over te nemen die hij in inruil had verkregen en ben hem daar ontzettend dankbaar voor!
Van harte aan te bevelen als verkoper, we doen zeker en vast nog zaken in de toekomst.
Prettig contact met @Martijn bij verkoop van een vintage chrono. Spoedige betaling, klare communicatie. A+ koper.
Fijne vent die @martijn vriendelijk over pb en helder in zijn communicatie, horloge zoals omschreven!
Deze week een Hamilton verkocht aan @Martijn Reëel onderhandeld en vlot zijn deel van de afspraken nagekomen. Prima om mee te schakelen dus .
Afgelopen zondag een Omega Geneve gekocht van @Martijn. Prachtig horloge, goede prijs en een leuk gesprek met een overduidelijke liefhebber!