Martijn30

Prettig zaken gedaan met @Martijn30 .
Aanrader!

2 likes

Van @Martijn30 n een horloge gekocht naar volle tevredenheid. Daar Martijn en ik een eind van elkaar vandaan wonen en ik zelf liever geen horloges via de post ontvang boven een bepaald bedrag, was het voorstel om een derde het horloge af te komen halen. Dat was voor Martijn geen probleem en werkte heel goed mee om het logistiek voor elkaar te breien.

Ik heb horloge zelf niet ontvangen of gezien, maar ik weet dat het een prima transactie was. Bedankt, Martijn.

1 like

Dat was het. Met @martijn30 even over horloges gekletst en de deal had niet soepeler kunnen gaan.

En jou nu een week lang foto’s WhatsAppen van je vintage Rolex op een luipaardstrap met bont was mij het omrijden waard!

3 likes

Ik verheug me er op.

Nee, niet echt.

2 likes

Vandaag een Datejust aan Martijn verkocht.
Deal verliep soepel en snel!

Aanrader!!

1 like

Vandaag mijn Explorer aan @Martijn30 verkocht. Fijne communicatie vooraf en overdracht perfect volgens afspraak verlopen. Fijne deal, dus absoluut een aanrader!

1 like

Horloge overgenomen van @Martijn30.
Horloge was zoals geadverteerd. Vlotte communicatie. Prima om zaken mee te doen. Enig nadeel was de 300km enkele reis :joy:

1 like

Rolex Datejust gekocht van Martijn. Prettige ervaring en de afhandeling liep op rolletjes :slight_smile: wel een eind rijden voor mij maar het was het waard! Ik raad Martijn dan ook zeker aan!

1 like

Gisteren een bijzonder mooie Rolex van Martijn overgenomen. Lekker vlotte en duidelijke communicatie, snelle deal en afhandeling.
De veelgehoorde lange reis mocht ik ook afleggen, maar dat was het meer dan waard! Heb de terugweg meer naar mijn pols gegluurd dan naar de weg!
Martijn bedankt en misschien tot een volgende!

1 like

Gisteren een pracht exemplaar Rolex submariner 114060 uit 2020 van Martijn gekocht. Het betrof een full set incl. alles zelfs de sleeve van de omdoos zat erbij. De communicatie vooraf verliep vlot en duidelijk. Na een snelle achtergrond check bleek het van beide kanten in orde en was de deal een feit. De overdracht zelf was zeer plezierig. Onder het genot van een kop zelfgezette cappucino hebben we het horloge besproken en geinspecteerd. Allemaal in een ongedwongen gezellige sfeer met daarbij nog wat interessante tips & trics van Martijn die duidelijk een passie heeft voor dit soort klokken.

1 like