Martijnp

Afgelopen week twee seiko 5jes van Martijn overgenomen, super fijne communicatie en horloges zijn precies zoals beschreven. :+1:

1 like

Box overgenomen van @martijnp. Was in mooiere en completere staat dan beschreven. Vlotte, eerlijke deal. Duidelijke communicatie en snel beantwoorde berichten. Met deze jongen kun je een afspraak zoals het hoort maken.

1 like

Vandaag een Speedmaster Reduced verkocht aan Martijn. Halverwege afgesproken en onder het genot van wat biertjes over onze hobby gesproken. Top kerel en zeker aan te raden! Veel plezier met de speedy @martijnp

5 likes

Watchwinder overgenomen van Martijn.
Snelle communicatie en ik kreeg een hele nette prijs van hem.
Eerlijk en snelle deal helemaal niets op aan te merken.

1 like

Dit weekend een Giorgio Piola van Martijn overgenomen en bij hem thuis opgehaald. Een prettige ontmoeting en een prima deal. Kortom, een plezier om zaken te doen met @martijnp

1 like

Horloge verkocht aan @martijnp alles uitstekend verlopen een echte aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan een maat van @martijnp.
Fijne communicatie via PB’s en prettige overdracht in van der valk. :+1:

1 like

Vlotte en leuke deal gemaakt met Martijn. Fijne en betrouwbare vent om zaken mee te doen.
Dikke aanrader!:+1:

1 like

Recent een Seiko verkocht aan Martijn. Met een heel aangenaam enthousiasme kwamen we tot een vlug akkoord. De postbedrijven gooiden een pak roet in het eten, echter bleef de brave man olympisch kalm tot de dag van levering (zo’n 4 weken na datum, props PostNL).

Bedankt voor de fijne deal Martijn, doen we zeker nog 's :beers:!

1 like

Een watchroll overgenomen van @martijnp. Fijne communicatie, product zoals omschreven en een snelle verzending. Ik zou zonder aarzelen weer zaken doen met Martijn, wat mij betreft een aanrader. :+1:

@Rubennnv bedankt voor de tip. :+1:

2 likes

Horloge verkocht aan Martijn. Prettige communicatie via hoofdzakelijk Whatsapp en een snelle afhandeling. Zeker voor herhaling vatbaar, veel plezier van het horloge!

1 like

Gisteren een dj verkocht aan Martijn. Afgesproken bij mij op kantoor en met een drankje over onze hobby gesproken. Top kerel en zeker aan te raden! Veel plezier met het horloge @martijnp

2 likes

Een horloge gekocht van @martijnp. Fijn contact via whatsapp, product perfect zoals omschreven (zelfs nog beter) en een snelle verzending/levering.

Martijn is een betrouwbaar persoon waar ik zonder aarzelen weer zaken mee zou doen!

Merci Martijn! :fist_right:

1 like

Gisteren ontving ik het pakketje met daarin de zealande strap die ik van @martijnp heb overgenomen. Fijne communicatie, netjes verpakt en snelle verzending!! Wederom een positieve ervaring bij een aankoop via het forum, bedankt Martijn👍

1 like

Leuke Addis Flieger overgenomen van Martijn @martijnp. Prettige communicatie en vlotte deal en goed verpakt. Nette prijs ook trouwens :wink:

Altijd fijn om weer een positieve ervaring op te doen hier op dit forum :+1:

1 like

Een prachtige Seko Skyliner gekocht van Martijn. Ik wist dat er een afwijking van ongeveer 10 minuten per dag in zat, dus heeft Martijn de prijs aangepast en heb ik hem eerst door de horlogemaker laten servicen en weer strak laten afstellen. Bijna weer als nieuw.
Deal dus naar beider tevredenheid.
Absolute aanrader!