Martin Braun Grande Chrono

Ga anders naar http://www.juwelier-gadebusch.de in Köln. Dat is toch niet al te ver van Arnhem? Maak je er een dagje uit van.

Die importeur weet toch wel naar wie hij z’n horloges brengt?

ja echt vreemd, ook als je in de auto zit moet het toch lukken om er een paar op te noemen!

Ik denk er precies het zelfde over. Mocht helaas niet zo zijn. Maandag was hij weer op kantoor en kon hij mij meer vertellen. Zit ook lichtelijk te twijfelen tussen zwarte of witte achtergrond. Daarom wil ik ze graag in real live zien.
Köln is toch nog 160km rijden en met een OV in bezit is een dealer in R´dam nog te overzien. Gezien het feit dat de actie maar tijdelijk is, is er lichtelijke haast bij.

ik zou voor de witte gaan. Omdat je daar alle kleuren banden aan kan zetten. Zodat als blauw meer mode is je blauw doet enz enz. Bovendien is zwart erg " in " momenteel.

Zojuist wederom gebeld met de importeur van Martin Braun. Hij vroeg naar welk type ik op zoek was. Vervolgens vertelde hij me dat dit type nergens op zicht ligt en ik dus naar een juwelier moet gaan die bij hem een verzoek indient het horloge op te sturen.

Vervolgens vroeg ik hem waarom hij zich importeur noemde terwijl hij A niet wist waar hij zijn horloges afzette en B geen enkele dealer dit horloge in zijn assortiment heeft zitten. Ik noemde dit Martin Braun-onwaardig en meende dat hij als importeur met een dergelijk horloge een hele hoop meer afzetkanalen kon bereiken. Viel niet geheel in het goede keelgat…Het telefoongesprek eindigde dan ook heel erg gezellig.

Nu maar eens kijken of er de mogelijkheid bestaat naar Duitsland te gaan!

Jullie misschien nog tips of adviezen?

hey jetebo, wat ontzettend goed dat je hem gewezen hebt op de sitiuatie!!! B’vo!

Gezien de manier waarop dit gaat heb ik al helemaal geen zin meer dit horloge in Nederland te kopen.
Nu met mijn vader een datum geprikt waarop we naar Keulen danwel Stuttgart rijden. Waarschijnlijk eerst richting Keulen rijden om het horloge te bekijken bij een juwelier aldaar. Mocht ik dan nog steeds verliefd zijn op dat ‘klokkie’ dan rijden we door naar Stuttgart.

Ik had het iig wel helemaal gehad met die importeur.

Ik houd jullie iig op de hoogte! (hopelijk over een week of 3 met het horloge om de pols :))