Marz (tu)

Heb een mooie Aristo Limited van 'm overgenomen, het was een zeer prettige ervaring.

Klokje kwam als beschreven, met ook nog een prettige communicatie.

Bedankt Marcel! Graag tot een volgende gelegenheid.

Groet,

Rinus

P.s. Bedankt HF!

Helemaal mee eens, transactie met hem prima verlopen, goede communicatie, goed verpakt en verzonden, prima klokje, als nieuw, helemaal TOP!!!

Tissot Seastar quartz van Marz overgenomen.

Helemaal goed, ben zeer tevreden met het horloge, de communicatie, de extra foto en de verzending. Niet tevreden met TNT post want die heeft verkeerde huisadres overgenomen, maar dat valt Marz niet aan te rekenen.

En jammer dat het horloge 2 maanden in de kast blijven omdat het mijn verjaardagskado is:(

Ik heb een Orca van Marcel overgenomen. Goede communicatie, “bomvrij” verpakt, een hele prettige ervaring.

Bedankt!

Prima deal met Marz. Goede en snelle communicatie en snelle afhandeling. Inderdaad top dus.

Helemaal mee eens!

Bij mij ging er iets mis; bij verzending had Marcel het horloge nog getest en liep het (zoals beschreven weliswaar te snel) ; bij aankomst wilde het niet meer lopen. Waarschijnlijk iets mis gegaan door het vervoer.

In ieder geval heeft Marcel in overleg wat van de prijs afgedaan, wat ik erg op prijs stel. Het horloge is nu bij de horlogemaker.

Het belangrijkste bij dit soort transacties vind ik open en snelle communicatie, en dat was perfect.

Marcel bedankt!

Prima ervaring. Goede communicatie. Nog een extra bandje ontvangen omdat het bandje bij het horloge niet helemaal in orde bleek.

Zeer aan te bevelen.(tu)

Record overgenomen van Marcel. Duidelijke en zakelijke communicatie:~

De Record houdt zich fantastisch aan de tijd(tu)

Een leuke Dugena van Marz overgenomen. De beschrijving klopte helemaal en het was zeer goed verpakt met de post verstuurd. Dikke 10 voor Marz. Aanrader dus.

Heb al diverse horloges van Marz gekocht, altijd in prima staat en goed lopend, en bovendien snel en meer dan goed verpakt verzonden. En wat minstens zo leuk is: heb a.g.v. deze geslaagde transacties in hem een prima gesprekspartner gevonden. Kortom, kan niet beter!

Junghans quartz voor mijn lief overgenomen van Marcel.
Wederom een prima aanwinst en vlotte afwikkeling.

Dankuwelzeerbeleefd!

En nogmaals prettig zaken gedaan met Marcel :slight_smile:

Als vaste klant nog maar een thumbs-up voor Marcel!

Inmiddels voor de derde keer zaken met 'm gedaan, en wederom prompte, prettige communicatie en verzending. Jottem :slight_smile:

Namens mijn vriendin bij Marz alweer (haar derde) horloge besteld. Blijkbaar hebben onze vrouwen een gelijke smaak :slight_smile:

Wederom naar volle tevredenheid. (tu) voor Marz

En weer een vlotte transactie met Marz gehad. Gewoon super!

En wederom heeft Marz mij verblijd met 2 prachtige Vostoks, super!

(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)

Hoi,

Misschien mag ik hier misschien geen (tu) aan Marcel geven, want ik was net te laat voor een horloge.

Toch heb ik nog een leuk aangeboden alternatief ontvangen, waarvan het niet de bedoeling was om te verkopen. Die moeite hoef je natuurlijk niet te nemen voor een onbekende (ik), maar verdient wel een (tu) vind ik.

Van Marcel zijn Ostvok variant van de welbekende Vostok Komandirskie overgenomen.
Hieraan is bijzonder dat de kast een PVD in de vorm van titanium nitride heeft.

Had al eerder zaken gedaan met Marcel en de communicatie was prettig en een hele snelle levering in een prima verpakking.

Ik kan Marcel van harte aanbevelen (tu)(tu).

Ik heb een Tissot overgenomen van Marcel. Prettige communicatie en nadat ik het geld had overgemaakt is het horloge gelijk verzonden. (tu)(tu)(tu)