Mas

Vandaag een horloge aan @Mas mogen verkopen. Prettig om met Thomas ‘even’ een deal te doen, dat ‘even’ bleek al snel 1,5 uur te zijn geworden​:smiley::+1:
Zeer zeker een aanrader dus, Thomas is duidelijk en komt zijn afspraken tot in de perfectie na.
Tnx Thomas voor de gezellige babbel, en graag tot een volgende keer.

2 likes

Mooi horloge weer teruggeruild. Tevreden en voldaan met dit forumlid. @Mas bedankt🖒

1 like

Veel tevreden klanten zo te zien!

En daar ga ik mezelf aan toevoegen!

Hele fijne communicatie en alles verliep erg vlot!

Mvg Rene

1 like

Horloge verkocht aan @Mas, we kwamen eigenlijk meteen op een deal uit. Snelle betaling en top communicatie. Thomas bedankt!

1 like

Ik kan me enkel aansluiten bij al het goede dat over @Mas verteld wordt. Thomas nam een bandje van me over. Heel fijne communicatie, snelle betaling, kortom een aangename deal! :+1:

1 like

Wederom een leuke deal gedaan met @Mas . Prettige communicatie en snel verzonden. Graag weer!

1 like

IWC verkocht aan Thomas, uitstekende ervaring. Vriendelijke vent die erg enthousiast is over horloges. Aan te raden.

1 like

Padi Turtle gekocht van Thomas @Mas. Uitstekend verpakt en in prachtige staat. Vlotte verzending. Alles top.

1 like

Bought a sinn 104 from @Mas and he was super accommodating. He basically drove halfway across the country to make it happen. Communication was great and would gladly deal with him again. Also a total watch nerd :smiley:

3 likes

:nerd_face: Hell yeah :nerd_face: and proud of it :+1::+1:.
Thanks again for lunch this afternoom, and enjoy your watch ofcourse.

2 likes

Horloge verkocht aan @Mas, vlotte betaling en prima communicatie! Een prima deal zoals verwacht :wink:

2 likes

Horlogebandje verkocht aan Thomas. Aangename deal…voor herhaling vatbaar.

:+1:

1 like

Damasko DA36 overgenomen van Thomas. Zeer plezierige deal weer en erg tevreden met weer zoals vertrouwd een Damasko om de pols. Thx Thomas :+1:

1 like

Zondag eerste contact met Thomas over verkoop van een van mijn horloges. Gisteren met een lunch de koop afgehandeld en zitten bakkeleien over vanalles en nog wat. Komt zijn afspraken na, communiceert goed en is ook nog eens een prima vent en mede-WIS… :muscle:

Veel plezier met je nieuwe horloge!

1 like

Snelle deal gesloten, fijne communicatie en zeker voor herhaling vatbaar.
Thomas, dankjewel :slight_smile:

1 like

Redder in flippernood @Mas heeft me geholpen aan een spliksplinter nieuwe originele Seiko bracelet voor mijn Blumo.

En ook nog persoonlijk afgeleverd. Even praatje gemaakt. Altijd leuk om mede enthusiastelingen te ontmoeten.

Prijs en communicatie zeer goed!

1 like

Super vlotte communicatie, snelle verzending, prachtig bandje. Topkerel!

1 like

Mooie band en sluiting van Thomas overgenomen. Snelle deal, snelle verzending. Top!

1 like

Zaterdag eerste contact gehad via forum daarna geappt met Thomas @Mas
Voor dinsdag een afspraak gemaakt we hadden een uurtje de tijd deze vloog voorbij.
Magrette moana pacific steel overgenomen
Zag er uit zoals gezegd top staat !
Prijs was goed
Contact zeer goed
Zeer goede ervaring
Thomas nogmaals super bedankt :+1:

1 like

Het genoegen is wederzijds @jacky Was gezellig vanmorgen bij de Ikea! En dat groenige ding wat je droeg heeft me een beetje in de ban​:worried::confounded:

1 like